Now tengah rajin ni..!
Baju dah okey tp bahagian rambut macam selekeh skit.. hehehehepiece : kathyjem
Balik kerja terus aku ngan Affan ngi uptown mencari bubur nasi.. Sebelum tu aku dah berbuke biskut kat ofis sebab balik lambat skit ada kerja nak kena selesaikan..
Selamat Hari Jadi yg ke-58 tahun abah.. Semoga abah sentiasa sihat, dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki... Adik Sayang kat Abah.. mmuahhh... (Comel tak pose bapak aku ni) Sebijik macam anak die gak.. Like daughter like father..muahahaha
Ni hadiah dari anak mu Kathy dan menantu abah - Affan.. Harap abah menyukainyer.. ;D
Sepanjang Federal Highway jem..
Tengok ni ha depan ofis aku ni pon jem nak mampos.. Masak kalo aku nak kuar dari ofis mau 2 jam hegeh2 nak keluar dari parking... Di sebabkan malas nak menempuh alam jem itu terpaksa la aku stay sampai kol 8 lebih.. Harap2 pas kol 8 jem berkurangan.. (sambil menadah tangan berdoa agar kereta berkurangan di atas jalan raya)
Bersama ofismate tengah lihat apa yang menarik tertarik ko memang bersih di atas jalan.. (Giler banyak kereta atas tepi bawah kiri kanan)...... -___-
Sebelum tu pergi +Wondermilk+ suruh die pilih cupcake mana yang die suke.. Ingat nak suruh die ambik satu box tu, sekali die kata banyak sangat jadiknyer 6 pcs sajer yang die ambik..
Pastu kami ke Restoran Murni.. Saje bawak Pipa makan kat situ sebab die kata tak pernah makan di situ jadiknye kami bawaklah die ke situ untuk meraihkan besday girl..
Bee buat la mata juling tu.. Juling betul2 kang baru tau... Sikit punyer susah nak ambik gambar Affan boncit ni.. Sajer mengedik lak die malam tu..
Pipa dan aku..
Makanan Pipa yang sampai dulu..
Tak mo makan lagi, nak tunggu makanan kami sampai baru nak makan sama2..
Pastu minuman pulak sampai.. Berlainan rase dan warna.. Tapi Pipa punyer paling sedap.. slurpppp!! slurppp!! sedap wooo!!!
Ce tengok muka Afan ngan Pipa sebijik sama kan.. hahaha Dah kata adik beradikkan.. Pipa skang ni stay kt One Utama coz die dah start study kat Kolej Bandar Utama (KBU)..
Affan oder Mee Raja..
Raja la sangatkan bee.. Affan makan tak abis coz sebelum tu die dah balun berkeping2 roti kat rumah jadiknyer perut dah kenyang.. Tapau bawak balik.. Banyak kot Mee Raja die, aku rase boley makan 2@3 orang kot.. Sape yang selalu makan kat Restoran Murni ni mesti tau kuantiti makanan tu macam maner, skit punyer banyak...
Aku lak oder Spaghetti Seafood.. Spaghetti die pon mak bapak banyak giler.. Tercungap-cungap aku nak mengabiskannyer...
Sampai umah terus terletang atas Sofa coz kekenyang.. Oh aku bukan preggy yer perut saja yang buncit.. Makan banyak sangat, tu pasai perut buncit.. haha Dah ramai ingat aku preggy.. huhuhu.. (Kurangkan makan nasi yer Pn. Kathy) +_+
Yang berbaju biru atau berbaju merah????? hahaha Ofcoz la orang yang memakai baju berkaler biru itu...