Hari tu kan kiteorang menang main Futsal, jadiknyer kite celebrate di Hotel Singgahsana.. Cayalah team wanita SYABAS Hq..!!
Okey what, penat lelah kiteorang bermain terbayar dengan ni semua.. Syukur dan gumbira... Tahun depan kite menang lagik.. Boley makan free lagikkkkkkkkkk...

Meriah uolss Hotel Singahsana ni.. Ala2 suasana Kampung gitew!

Siap ada kambing lagi.. Tapi yang tak boley blah kambing die ni ha siap bakar dalam ballroom tu.. Habis satu badan bau kambing... Sampai umah Affan siap sound aku lagi.. **Huny ni lepak kat kedai mamak ker, bau kari la... Busukkkk!! Ngi mandi cepat.. =(
Taklah bee dalam ballroom tu dieorang bakar kambing, udang, kerang, kerpok leko, pisang panas, cekodok semua tu.. Tu pasai bau macam ni.. Sob sobbbbb

Makanan di hidang di atas sampan..


Pelbagai bread yang ado.. Poning nak pilih bread yang sodap.. Rase semua sama kot.. Rupe jer yang lain..

Telur ikan die sedap.. Dah lama tak makan telor ikan.. krupp kruppp

Kuih muih die tak sedap.. Hancusss..!! Semua keras dan tawar...

Lauk die sedap.. Lagi2 Gulai Lomak Potai die.. Omakk aiii!!

Kebab yang tak berapa nak kebab..

Laksa Sarawak.. Kuah die kureng.. Rase apa tah.. Tak tau aku nak cakap rase die macam maner.. Rase ubat gamat pon ada.. :P

Sutung panggang!

Kerang bakar..

Besar kerang die.. Puas makan...

Udang bakar dicicah ngan kuah asam.. Perghhhh!!!


Som Tam.. Pedas giler kot Som Tam die ni!!

ABC.. Ko jangan main2 ade kepala udang ngan Kerang lagi.. Ko mampo nak buat ABC macam ni.. kakakaka Kreatip tak???

Layannnnn!!!

Abang Majid, Wan dan Azizul.. Ni la haa coach kami, yang mengetrain kami sampai reti menyepak dan sampai menjadi Juara... :P

Okey dah kenyang.. Stop eating!!! Tapi gaya tu macam mushkil.. hohoho

Kelas ada artis lagi tu.. Kumpulan Rabbani.. =)

Muke hepi kekenyangan.. Zarina dan Nora..

Coach bersama Team Kakikickzz.. Go go go go Kakikickzz......! tibe2 kan

Terima Kaseh smue... Dari kami Kakikickzz.. Wah ucapan ala2 femes ni.. .

Okey perut dah kenyang hati gumbira mau lihat suami di rumah.. Cian Affan berbuka sorang2.. Fisrt time berbuka tanpa en.suami di sebelah.. huuaaaaa Sedih... eleh sedih konon padahal hepi... :D


Diakhiri dengan gambar ku.. Selamat Berpuasa smue.. Berape kali nak ucap laaaa.. Daaa!
piece : kathyjem