Fuuhhh tarik nafas lega.. Banyak giler gambar aku upload... Masak nak mengeditnya..hahahaha Tapi berjaya jugak aku mengedit sampai melecet2 jari i cantik yang mulus ni..muahaha nampak sangat menipu.. ;P Sayanglah kan gambar dah cantik masuk 10 keping.. Haruslah ku upload semua gambar yang cantik2 baru puas hati nak menengoknye..
Sebelum cerita panjang lebar kasi tepek muke birthday girl..
Masa ni baru lepas menyiapkan si Raiisah aku lak tengah bersiap masa ni biaselah kelam kabut sikit dah kata semua buat sendiri tetamu datang pon aku tak bersiap lagi..hehehe
Kasi Shidi ambik gambar Raiisah dulu.. Bagi mood bercamera whore dulu.. Gitew..
Amboi siap jari di mulut lagi..
Masa ni mood die baik sangat..
Munky dan Mira..
Tetamu yang awal datang.. Mak aiii besarnya hadiah untuk Raiisah.. Tq manjer..
Ayu & Ahseng..
Antara juadah yang ada petang tu.. Masak simple2 jer.. Yang ni semua mak ngan kakak aku yang masak.. Dieorang handle bahagian makanan aku ngan adik aku yang bongsu fahmi handle bahagian decorations.. Gitew..
Satay di sponsor oley mak mertua.. Tenkiu Umi.. ;)
Popiah dari Mak Mah.. Mak mah tu mak aku ler.. kekeke
Ayam goreng resepi dari kakak ku.. Terbaek zura ko punye ayam goreng.. Rase macam ayam goreng KFC.. =)
Umi dan Wan Cho..
Bersama anak buah ku abang Pi..
Ni jugak tetamu paling awal.. Eija, husband dan anak2..
Tengah orang ramai boley pulak die tido.. Nak buat macam mane masa die untuk tido..
Abah dan Yunnan.. Yunnan auntie takut tengok rambut Yunnan tu..agegegege..
Ok masa di tunggu2 kan potong kek.. Tapi si Raiisah bad mood pulak. Yerla tengah die tido Abah kejutkan die.. Dah tak pasal2 takmo potong kek.. Bukan kata potong kek nak berdiri pon takmo jugak..
Nak bagi mood die ok menyanyikan lagu hari jadi untuk Raiisah..
Pon tak menjadi jugak..hahahaha
Ok2 kite bawak kek bagi mood die stabil..muahahaha Dah macam apa stabil ni.. hahaha
Mummy tak nakkkkkkkk.. hahahaha Tula die Raiisah masa nak potong kek kemain ekk ekkk depan kek tu..
Tengah pujuk2 die masa ni bagi diam..
Ok kite potong kek ek nanti Raiisah boley sambung tido balik..hahaha Raiisah ni memang kalo tengah tido kalo kejutkan die memang akan jadi amarah la nanti..
Loo menguap pulak..
Mengantuk sungguh anak aku ni..
Ok mood die dah stabil.. Biaserla budak2 kan susah nak ramal mood dieorang ok ke tak.. Ok tak ok kena teruskan jugak.. =P
Nampak tengah nak potong kek sibuk die nak hisap jari.. Kalo dah hisap jari menunjukkan die mahu tidooooo..hahaha
Kejap kang ok kejap kang tak ok.. Sabor jer lerrr...hahaha
Nak bagi die diam bagi marshmallow.. Kena mulut tu ada makanan baru die nak berdiri kalo tak jangan harap..
Haa dah dok diam.. Gud girl ni macam ni la..
Masa ni mulut tengah penuh dengan marshmallow..
Sudahnye mummy yang jadi birthday girl..bhahahaha
Raiisah lapar ye ok makan bihun sup dulu yer nanti kite sambung potong kek lagi..hahaha Tak abis potong kek la mummy die.. Ate first celebrate besday kan..
Berehat sebentar ambik tenaga..
3 jejaka teruna dari ofismate.. Datang jugak korang yer.. Terima kasih..
Anak jiran sebelah..
Diha ibu mengandung.. Kagum tengok diha mengandung anak ke 3 badan tak naik macam tu jer..
Umi dan Along (kakak ipar)..
Mariena.. Haa ni satu lagi ibu mengandung pon tak nampak macam ibu mengandung kan tapi tengok perut..
Bersama mummy Eira dan mummy Ayu..
Tengah bad mood kena cium alamatnye..
Kena tolak la muka tu..hahaha
Raiisah raiisah penat sangat la tu tak cukup tido semua pon nak mengamuk..hahaha
Nasib ada gambar yang ok..
Mummy Ayu jadi assistant kejap..hahaha
Nampak nak bagi die diam bagi apa..
Bagi marshmallow...
Meriah...
Bersama Mak..
Bersama kakak ku Zura.. Ramai no cakap muka aku bile bertudung sama ngan kakak aku.. Sama ker lain kan.. =D
Anne.. Minah ni datang lambat kereta problem pulak.. Takper anne lambat pon lambat janji awak datang.. Tenkiu anne..
Hensem boy Adam.. Beza sebulan jer ngan Raiisah..
Mizz Nina dan Mariam.. ;D
Anak buah pertama Abang Pi..
Anak buah yang ke 2 adik Darwish yang suke bergambar macam mummy die jugak..
Takmo jalan la mummy tengah penat ni..
Sebelum manje2 ku pulang...
Yeeeaa dapat hadiah dari mummy Eira..
Terus muke kembali ceria kalo tak masham memanjang..
Hekhekhek thank you mummy Eira bagi basikal comel ini untuk Raiisah..
Terima kasih datang Meon dan Herman..
Terima kasih pada Ariza Diha Anne Eija Mariena & Aida terharu korang semua datang.. Kalo ada kekurangan maaf yer..
Ok last gambar potong kek dari Raiisah dah macam apa dah Raiisah macam ni.. Serabut benor ghupernya...
Bersama family ku.. Abah Mak Zura. Adik aku yang bongsu tah mane peginye..
Akhirnya gambar daddy ada jugek..
Daddy yang pemalu malu..;P
Terima kasih family ku yang banyak menolong sepanjang majlis hari jadi Raiisah ni.. Terutama mak dan kakak ku.. Terima kasih Zura coz bagi pinjam rumah buat Hari Jai Raiisah ni.. hehehe
Budak serabai.. Dah penghujung baru nak senyum..
Ok tu jer yang boley ku kongsikan sepanjang majlis hari jadi Raiisah.. Huh penat mengedit.. Buii~~
piece : kathyjem