Klik Yer!! Mekasih...

Wednesday, December 23, 2009

Nak tengok tak ape perubahan aku ni..

Ari tu aku ade cakapkan ape perubahan kat aku ni kan.. haaa ni la die.. Perubahan pada rambut ajer.. Yang lain takde nyerrr.. Rambut sajer muke badan still maintain uuuu..

Potong rambut untuk hilangkan rambut yang dah rosak bercabang tu semua dan warnakan colour rambut dengan colour yang lain supaya rambut tampak sihat sikit.. Nampak lain sikit jerlakan daripada colour rambut sebelum ni nampak terang menerang sangat.. Mak aku kata macam bulu ayam serama.. haha

Biase la kalo colour macam tu mula2 memang la cantek lama2 jadik tak cantek sebab colour sudah turun..

Pagi2 dah pegi saloon..

Ni la die hairstyles aku.. Cray ni dah faham sangat ape yang aku nak.. Ko bagi jer tau macam mane ko nak buat ngan rambut tu.. Tau la die nak menguruskan nyer..

Ni die rupe rambut ku yang baru dan colour yang baru.. Tampak lebih muda kan..kan kan.. hehe kembali remaja.. wah perasan :P

Pas buat rambut tu terus jumpe Yana dan bershopping weolus di The Curve..

piece : kathyjem

5 comments:

Syaz (MamaFarish) said...

ala...sayangnyerr..nape gunting??

kupu-kupu_cinta said...

wahhh sis... super chumel lorh!!!

hikss kak katy wat apa style pun mmg sesuai..

Y u Z z 9071 said...

betul..tampak tambah2 muda lagi...

mmg cun...;)

[z@ck] said...

lebih suka rmbut sis yg dulu..
=)

kathy jem said...

Syaz (MamaFarish): gunting la..hujung rambut dh rosak la..

kupu-kupu_cinta : tenkiu darling..

Y u Z z : tenkiu2..

Zack : yeke ker zack..alaa xper esok2 panjang la tu..rambut akak cpt panjang.. :)