Klik Yer!! Mekasih...

Monday, December 14, 2009

Setelah 2 minggu mak kursus..

Majlis Penutupan & Penyampaian Sijil Kursus Asas Pengurus Kediaman anjuran Jabatan Pembangunan Wanita bersama Xtra Talent Production & Management..

Mulanye mak aku xnak join bapak aku yang paksa mak aku join aktiviti ni.. Bagus untuk wanita2 zaman sekarang ni.. Nak tak kena la mak aku ni ikut cakap bapak aku ni kan.. 2 minggu mak aku kat sana.. Semalam baru abis penutupan kursus tu..

Kteorang satu family pegi support..

Mase ni baru sampai terus ambik gambar sebelum mak aku nak turun..

Pose zaman remaja..haha klakar time ni.. Mak aku nak jer cepat ambik gambar takut lambat.. Padahal majlis start lambat lagi.. Bising kt mak aku jap.. Mak ni rileks la ambik gambar gedik2 ngan abah dulu.. hihihi..

Ni semua peserta yang mengambil kursus.. Ni kawan2 mak masa ambik kursus..

Kteorang yang menunggu majlis bermula.. waah ayat skema.. haha

Kakak aku boleh paksa2 aku teman pegi bilik mak aku nak makeup.. Die kate muke die pucat sangat.. Aku cakap kang orang kutuk ko tadi datang tak makeup tibe muke bermakeup.. Kang mengalahkan peserta kursus ni lak.. Buat kena kutuk jer.. haha terus tak jadik.. Tula kat umah tadi tak nak makeup..

Abng Haris pandang ape tu..jeng jeng

Abng Ipar aku asal ambik gambar mesti nk terjelir lidah tu.. Tak leh senyum betol2 ker.. huh

Kakak2 dalam ni semua boleh tahan bergambar.. Nampak macam malu2 tapi asal aku snap muke dieorang macam2 aksi dieorang buat.. Caya la kakak2..Eh kakak lak.. Makcik2..

Abah n my sis..

Mase ni dieorang tengah menyanyi.. Masing2 kena buat persembahan..

Mak macam tak bukak mulut jer.. Malu la tu..

Mak aku yang pemalu terus tak malu.. Caya la mak..!

Ni aku yang makeup kan mak aku ni.. cantek tak.. ramai yang puji cantek akak mah makeup.. sape makeup kan akak.. Anak yang makeup kan.. Kembang hidung jap..haha

YB bagi sijil kat mak aku.. suke ek mak..

Pas semua peserta dah dapat sijil kena nyanyi lagu penutupan majlis.. Mak aku nyayi sampai terlentuk2 kepala.. khihi

Semua yang happy dapat sijil dan duit.. Rugi aku tak masuk.. Dapat duit tu.. huhu.. Budak remaja pun ade jugak selain makcik2.. :)

Setelah 2 minggu mak kurus akhir dapat jugak sijil.. Congrat Mak.. !!

Abah mak.. Mak asal nak nangis lak.. khihihihi..

piece : kathyjem

1 comment:

'Affan khalifa said...
This comment has been removed by a blog administrator.