Klik Yer!! Mekasih...

Sunday, September 19, 2010

Makan Semakin Ligat

Malam semalam adalah aktiviti makan sambil berjalan-jalan menikmati pemandangan orang lalu lalang kat situ..

Apa lagik tempat makan kegemaran ku.. Delicious..

Tengah menunggu makanan sampai ape lagi ni la aktiviti nyer..

Tidakk!! badan ku sedikit lebar lagi2 kat tang lengan tu.. Abis diet mak sebulan ni tau.. Salah kan afan sebab die la badan i sedikit mengembang.. Mau tak nyer bile keluar jer ngan die mula la nak cari makanan.. Asyik kuar ngan aku jer jadik lapor..

Mee hijau..ekekeke

Pilihan afan aku bedal jer..

Afan suruh buat muke tamak nampak makanan tu.. Jadi nyer ni la hasil nyer.. Nampak sangat control ayu.. Gilo nak buat muke beria2 pose macam tu abis la keayuan i..

piece : kathyjem

2 comments:

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

sedapnya nampak mee ijo tue...

J.M.R said...

mee ijau tu nmpk sodap...~lapor dah nih..