Klik Yer!! Mekasih...

Wednesday, December 1, 2010

Main Bowling

Aku rase ade kat 3 tahun gak aku tak main bowling.. Mak aiiii lama nyerrrr... Sebab ape lama sangat tak main niii sebabbbbbb aku tak suke permainan campak2 bola keras sambil dok tengok bola tu tergolek-golek.. Sungguh tak suke tapi di sebabkan bermain bersama ofismate tercinta jadik nyer terus suka... Suka hari tu jer.. Lepas abis game terus dah tak suke..hehe

Mak dah pandai nyah.. Awal2 main asyik main longkang jer... Lama2 dah jadik terer.. Terer masuk longkang...kahkahkah...

Nak tau ape nama team we all.. BALING JER...... All black shirt kecuali Kartigha ngn Nora dieorng bukan team we all..

Main sampai sakit pinggang buntut tangan kaki dapat hamper jer... hahaha Ok la dapat gak hamper.. Dah la team paling tercorot kalah paling teruk dapat gak hamper.. Terima kaseh pada yang sponser.. =)

Sangat enjoy malam tu walaupon aku bukan kaki bowling.. Pas ni boley ajak Afan main bowling kalo tak asyik die ajak jer mesti aku ade alasan...ekekekek..

piece : kathyjem

1 comment:

misscrab said...

kena slalu baling br tak longkang...=)