Klik Yer!! Mekasih...

Monday, November 29, 2010

Baby versi Kucing..

Nak tengok tak anak aku..

Comel kan..hahahah.. Cian Si Kaka kena bungkus ngan selimut.. Ni semua angkara bapak aku la niii.. Bapak aku masuk bilik aku....**Nah! anak ko..! Terkejut aku ingatkan ape benda upernyer Si Kaka dalam selimut... Dah la masa tu aku tengah serenok berinternet..... Kacau daun tul la bapak aku ni..

Muke kesian dari Kaka dan di balut dengan selimut oleh bapak ku.. Nak lepaskan diri pon tak boley sebab digulung ketat oleh bapak ku..hahaha

piece : kathyjem

7 comments:

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ahhahaha sian kaka....

nasazfrog... said...

alolo comeynye..... siap berselimut lagi tuh... lama tak nampak kathy...

bRaiN fReEzE said...

hahaha... muke tensi je!

kathy jem said...

PuRpLeLiCiOUs LoVe : hahaha..cian die kena buli..

kathy jem said...

nasazfrog : haha tau xper..ti sngt comel muke die time tu.. =)

kathy jem said...

bRaiN fReEzE : hahaha..comel jer..

Norazura Mohd Rahim said...

Selimut mas kan tu hahahhaa