Klik Yer!! Mekasih...

Wednesday, November 24, 2010

Pelamin Purple

Nak pelamin macam Raja Farah ni boley.. Cantek giler... Suke sangat... Pelamin purple tu aku suke walaupan tak berape minat sangat kaler purple.. Tapi bile tengok pelamin Raja Farah ni terus macam eh kalo buat pelamin kaler purpel pon ok gak kan..haha Gilo Baju dah la warna merah tibe2 pelamin kaler purple..huh! Sungguh tak sesuai..

Pelamin nikah die aku sangat suke.... Nak pelamin macam ni... -___-

Kawan2 ku harus duduk di sebelah aku nyer.. Yana ko pasti ade di sebelah ku.. Walaupon aku ke toilet... haha

piece : kathyjem

7 comments:

ChiLaBaey's Spot said...

Bakal mendapatkanye tak lama lagi ni... :)

kathy jem said...

Bakal mendapatkan ape nyer en. ChiLaBaey's Spot...haha

lyana said...

yerlaa.. ko kan dah byar aku mst laa jlnkan tugas sebaiknyer... heheh oopss bayar ker??

kathy jem said...

Alaa member2 apa ade hal..sok ko kawen aku lak jd pengapit ko..haha tu pon kalo ko nk aku la..ekeke

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

suka kaler pepel...heheh memang sangat cantik...
eh dah nak kawen ke dear??? wah bestnya..dah nak jadi raja sehari...

kathy jem said...

a'ah la kak nak kawen dah..huhu..Insyallah awal tahun depan bulan 1.. =)

A.I said...

mmg suwit giler pelamin nikah dia!