Klik Yer!! Mekasih...

Tuesday, September 19, 2017

Gathering bersama Kaay Fighters..

Alhamdulillah gathering Kaay kali ni berjalan dengan lancar..ko sebulan kitaorang merancang gathering ni tau, setelah berminggu-minggu tunda akhirnya..Al maklum la nak kumpul agen2 dan stokis semua bukan satu pekara mudah, lagi pon jadual Mak Jemah padat dengan kelas Najib Assadok nya dengan kelas Irfan Khairi lagi..nak tunggu Mak Jemah free memang susah..Siapa Mak Jemah..hahaha Yana laa..Napa panggil Yana Mak Jemah? hahaha panggilan manja Yana dari Kaay Fighter..Eh bukan Kaay Fighter je panggil kenal dia Mak Jemah semua orang kenal dia sebagai Mak Jemah dh sekarang..

Kebanyakkan yang datang gathering petang tu dari stokis dan agent KL, Selangor..Ada sorang je stokis dari Johor..tu belum dari Kedah, Pahang, Perak, Singapore, Brunei turun lagi extra meriah aku rasa..In Sha Allah satu hari Kaay akan dapat kumpulkan semua agen2 dan stokis seluruh Malaysia..

Ni pon ada last minit agen stokis tak dapat join..Takper yang tak dapat join tu next gathering harus la ko join ok..rugi sangat mana yang tak join hari tu, banyak input Mak Jemah share..

Gathering Kaay kali ni kami buat di Kuppi & Sekut Cafe, Kota Damansara..memang nak ambik tempat santai2..kang ramai orang payah pulak nak berborak..kebetulan masa gathering tu kami je yang ada memang syok ler..amboi kemain meriah dengan belon terapung kan..hahaha Siap ada tema lagi uolss, peach yellow..

Minum petang dengan kuih muih dulu..sat lagi kita makan berat sikit naa..

Kebab salad dia sumpah sedap..nampak je macam tu kan bila ngap dalam mulut silap-silap 5 ketul singgah dalam perut..

Mini fruit tart..

Brownies..

Sebelum event start harusla bergambar dengan business partner..

Mak Jemah sorang betul2 ikut tema colour..Yang lain setia dengan colour Kaay..hehe

Hi saya Mak Hayam panggilan manja dari Kaay Fighter..mehehe..

Bila aku dengan Yana decide pilih tema peach yellow terus laju2 buka almari baju..demmm takde baju kuning..macam mushkil kan takde baju kuning..hahaha ada tapi dah burok..hohoho alasan sangat..so oder la online, nak pegi Mall tak sempat..Masa oder baju kat online tengok color kuning bila sampai dah kenapa oren pulak..errmm belasah je la..biasa la beli online cam gitu ler. tengok lain sampai lain..tu dah biasa tapi tak pernah serik..

Mai nak kenal sat agen2 dan stokis Kaay yang havoc-havoc..ni yang mai dulu, yang lain tak sampai lagi masa ni..pastu dorang dah sampai aku lupa ambik gambar dorang sorang2..

Shikin Agen Klang..cover area Kampung Jawa, Hospital Tuanku Ampuan Rahimah, Bukit Tinggi..kawan masa sekolah Shikin ni..tak sangka babe ko sudi nak join Kaay Cosmetics..Kami memang satu kelas tapi bila tamat sekolah terus dah tak berhubung sampai la ni baru kami bertemu kembali..

Bibah agent dari Shah Alam..Orang Shah Alam nak cod boleh hi2 kat Bibah..

Si manis comel ni Dalina namanya, agent dari Puncak Perdana..

Kak Intan stokis dari Nilai dan Seremban..ni takyah kenal semua dah tahu kan..hehehe

Fida stokis dari Johor..kalau tak ramai agen bawah dia nak follow tapi masing2 ada hal yang tak dapat nak dielakkan..tkper guys next perjumpaan ok..teringin gak nak jumpa agen2 Johor ni..

Ok kita start meeting dulu naa sementara menunggu yang lain sampai..

Mak Jemah khusyuk buat semakkan terakhir untuk bagi reward dekat agen dan stokis..jeng2 siapakah bakal mendapat cincin dan gelang emas itu??

Bermula sesi sharing is caring..

Ticer Nani dan Kak Yayang baru sampai masa ni..Ticer Nani Stokis dari Klang dan Kak Yayang agen dari Klang jugak..

Hi Kak Fi ketemu jugak kita akhirnya..kecik molek je Kak Fi tapi berjiwa besar..selalu borak dlm group whatsapp jer..

Agen2 senang fokus mendengar ilmu2 yang Mak Jemah nak turunkan..

Mak Jemah bukan cakap kosong ye..nak Kaay Fighter berada di landasan yang betul tak nak main 2..fokus dan terus fokus..jangan mula2 je fokus pastu krik krik..hat macam tu yang kita share petang tu supaya Kaay Fighter terus berada landasan betul dan sentiasa bersemangat..

Ok kita rehat dulu sat..macam2 ilmu Mak Jemah share ni, dah padat dalam kepala sangat kasi rehat 10minit sambil2 tu ngap karipap..

Tengok Ticer Nani dan Bibah pegang teh tarik ni teringat pulak Teh Tarik kat Kuppi & Sekut Cafe ni. sedap!

Sambil2 makan tu kita suruh depa share macam mana terbuka hati untuk join Kaay dan share pengalam selepas join Kaay Cosmetics ni..

Ya ampunnn dengan dorang punye semangat keazaman yang tinggi buat Mak Hayam terharu tau..sikit lagi Mak Hayam nak keluar air mata..tahan2 kang abis comot mata..

Sambung take note dari Mak Jemah..

Mami sedang menyalin note2 penting..misi 20k ye mami..hehehe

Semakin panas semakin panas sesi dialog kita..

Bila kita ada satu team hebat macam ni segala rintangan melanda tetap kita berjuang bersama-sama..giteww

Bila Fida berkongsi pengalaman dia wow terkedu jap..banyak tips2 yang Fida share kan jugak..

Ini la pentingnya gathering..bila kita rasa down, kekurangan idea, semangat ke laut, mereka2 ni la pembakar kita punya semangat agar tak lari dari trek dan tujuan kita berbusiness..Jangan sesekali mudah putus asa dengan apa yang orang cakap atau lakukan..anggap tu semua tidak wujud dan jangan malu dengan apa yang kita buat..apa yang penting doa dan fokus..percaya la rezeki Allah itu luas dan rezeki tak pernah salah alamat selagi kita usaha..Itu janji Allah..

Ok stop jap sesi taklimat kita..Mami kena pulang awal sebab ada family hal so kita terus announce reward untuk top stokis dan top agen Kaay Cosmetics..Cantik tak bag makeup Kaay yang Mak Jemah pegang tu tapi bukan untuk di jual..Limited edition ni..bila Mak Jemah tunjuk masing2 tak sabor nak..

Tahniah Nurul Fida..

Dapat gelang omeh..happy tak happy tak?? mesti la happy kan..

Tunjuk sikit gelang omeh Fida tu..haaa sesuai sangat..cantikkan..tak rugi join team Kaay Cosmetics..lepas ni reward2 menarik lagi dasyat ke baaa bommm bakal Kaay Fighters tahu..

Ticer Nani terkejut dia menang reward..hahaha Tak sangka ye ticer..
Hadiah disampaikan oleh Mak Jemah..

Ticer Nani dapat reward cincin omeh..berapa gram?? amboii siap nak tahu berapa gram..hahaha di rahsiakan..😂

Close up sikit cincin ticer..

Top agen kita jatuh pada Bibah..tahniah Bibah..Bibah ni selalu konsisten..so far dia join Kaay Cosmetics dia la salah seorang agen yang pasti reward jatuh ke tangan dia..semangat macam tu yang kita nak, terus usaha lagi ye Bibah..

Close up sikit cincin di jari itu..

Stokis Kuala Lumpur, Mami..tahniah Mami..Mu layak dapat reward tu.

Mami bersama cincin emasnya..lepas ni kumpul lagi reward Kaay tau mami..meroket ke langit tujuh terus..In Sha Allah sikit lagi tu mami..

Wajah gembira mami dapat gelang emas..

Kak Yayang pon tak sangka dia dapat top agen..tahniah Kak Yayang..

Tidur ada senyum la malam tu Kak Yayang..

Tahniah Ticer! anak2 jerung bawah ticer semua dasyat2..seminggu je dah lapor..

Tahniah pada semua stokis dan agen Kaay..In Sha Allah misi kita

Sambung makan lagi..

Chicken wings..


Bersama Kaay Fighter..

Ok pandang bawah dulu pastikan kaki bersilang macam boss buat tu..


Acah2 gelak kelakor..


Alaa tak ready sekali lagi..

Ermmm baru la comei..hihi

Tahniah sekali top agent dan Stokis Kaay..Lepas ni kena kerja keras lagi..Nak bagi reward apa lepas ni ek?? ke Kaay Fighters nak gelang emas lagi??

Mak Hayam bersama anak-anak hayam..Kak Yayang, Bibah dan Kak Fi..

Dah hujung2 event mata dah start pedih so kena la pakai spek..rimas gak pakai spek mata ni kan..hahaha tu la tak biasa lagi..

Lepas ni nak cari spek mata style macam ticer pakai ni la tapi nak colour hitam..

Kak Yayang ni nampak je serius orangnya bila borak dengan ya ampun kelakar rupanya..

Lady Boss dan Fida..

Kakak kesayangan sorang ni lama tak jumpa sejak dok jauh ni..

Kakak dan adik..

Muka kami maintain glowing dengan DD Cushion..

Terima kasih pada semua agen dan stokis Kaay yang sudi meluangkan masa dan memeriahkan majlis..In Sha Allah kita berjumpa untuk next gathering pulak..

Ooo lupa nak bagitau Promo Merdeka Kaay tinggal lagi 4 hari tau..siapa yang tak grab promo Merdeka tu lekaih whatsapp (01128811281nanti jangan menyesal..

Memang puas hati la buat event kat sini..tempat pon selesa dan luas..nak buat party ke event ke sesuai sangat buat kat Kuppi & Sekut Cafe ni..parking pon senang takyah bayor..

Address : Kuppi & Sekut Cafe, Kota Damansara, 47810 Petaling Jaya, Selangor, Malaysia

piece : kathyjem

No comments: