Klik Yer!! Mekasih...

Wednesday, September 20, 2017

Sudah 33

Dah besor2 ni pon dapat kejutan tiup lilin..Memang dah lama plan si Iza dengan Mirza nak jumpa..Al Maklum Mak Hayam ni busy mengalahkan Perdana Menteri..hahaha Last2 jumpa la juga kami di Nu Sentral waktu lunch hari tu..Lagi pon nak pass barang kat Iza so memang kena jumpa dia la waktu lunch..

Sebelum tu nak cakap terima kasih pada semua yang wish besday kita pada 15 September..Birthday yang ke berapa tahun ni kak?? Yang ke 33 awak..jangan buat2 terkejut ye Kak Kathy sudah masuk 33 tahun, bukan 13 tau bukan 23 jugak, 33 okey.. Hohoho jauh sangat tu nak bezakan dengan 13 tu..hahaha Eh ada tau ingat Kak Kathy 23 tahun.. *ok tipu..

Ni la dalang disebalik kejadian meniup lilin..Iza dan Mirza kawan sekolah dari form 1..jap kira jari..eh dekat 21 tahun kita berkawan rupanya..rasa macam baru semalam balik sekolah pegang2 tangan korang..😆

Saya punya..rasa lama benor tak makan bihun goreng..

Iza punye..Iza kata ok la sedap gak..licin dia makan..kami lunch di Warisan Nasi Kukus..level bawah sekali..

Muka ahkak sebelum kena kejutan..

Besday girl dapat suapan Chicken chop dan Nasi Kukus..

Dah abis makan tiba2 Iza panggil pekerja kat situ tanya ada lighter ke tak..ok fine kena tiup lilin..I is malu..nasib duduk hujung orang tak perasan..hahaha kalau tak pipi merah muncul..

Aksi tuan badan bila terkena kejutan..

Kita malu..auwww sambil tutup lubang hidung..

Aduhh terkejut sampai pening kepala dibuatnya..hahaha.

Thank you Mirza dan Iza za za za..hahaha Korang suka buat kejutan comel macam ni kan..walaupon hanya dengan sepotong kek dan sebatang lilin pon dah buat kita terharu..nasib baik tak keluar air mata..tu yang aku buat lawak2 bodoh dengan korang tu..hahaha nk cover air mata jangan keluar..

Ok dah-dah jom tiup pastu leh main suap2..

Tengok kejutan lagi..sweet sangat la korang ni..napa susah2 beli hadiah untuk kita niiij tapi kita suka jur..hahaha

Terima kasih sekali Iza dan Mirza kerana menceriakan hidup kita pada hari tu..Semoga Allah membalas setiap kebaikanmu dengan kebaikan yang lebih baik untuk korang berdua..Luv U..😘😘😘👭👯♂️

piece : kathyjem

1 comment:

Puan Hazel said...

Happy belated birthday Kathy! Moga sentiasa ceria & bahagia sokmo.

Seronoknya dapat kek & bday present hikhik...