Klik Yer!! Mekasih...

Friday, February 12, 2016

Bye Jack!

Macam mana ek nak mulakan cerita ni..hahaha blur lak tak tau nak taip apa.. =P

Hari tu lunch date dengan Jack, my talent manager from Nuffnang..Last jumpa Jack masa shooting KL Sogo hari tu..Jumpa Jack hari tu sebab dia nak pas barang kat aku dah alang2 jumpa lunch la sama2..awal2 dah pesan kat Hanis dengan Aishah nak mintak tolong dorang temankan aku..Nak jumpa Jack berdua macam segan pulak..Walaupun dah biaser jumpa Jack still malu2 kambing nak borak dengan dia..hahaha I kan sifat pemalu memang tak lari dari i..gitewww dan2 malu..

Sebelum nak jumpa Jack whatsapp dia nak jumpa mana?? kalau boleh nak dekat2 je la kan senang nak cabut balik ke office..Tanya Jack dia dah ada kat mana?? kalu dekat aku boleh datang ke sana..sekali Jack bagi tau dia kat Gardens..haa Gardens..macam malas pulak nak pegi situ parking susah kot nak cari..hahaha eh tadi kata dekat senang nak datang..hehe..Aku tanya dia ok tak jumpa kat Chawan Bangsar, dia kata ok..dia datang naik Uber kereta park kat Gardens Mid Valley..ok cun..

Ni la Jack..mulut muncung jari peace tu trademark dia..hahaha Nasib tak ramai orang sangat..elok sampai ada meja kosong..

Jack oder ayam rendang eh ke daging..tah lupa lak..dalam gambar ni nampak macam ayam rendang..hehehe

Aishah oder nasi beriyani..

Saya soto ayam..

Hanis oder nasi kerabu biru..hahaha

Paling sayang di office..kawan gelak, kawan nangis, kawan terpaling ceria..hahaha ni la dia Puan Hanis kita dan paling banyak bagi support kat aku..kalau aku nak buat di ok kan jer..hehe kadang tu layankan je la kepala senget aku ni kat office..hahaha

Aishah..ni pon kawan paling sayang kat office jugak..besok Aishah nak bertunang dah..Selamat menempuh alam pertunangan Aishah dan Iqmal..bersanding In sha Allah lepas raya..

Alololo Jack pose malu2 pulak dia..mana trademark mulut muncung u tu?? hahaha

Tuan blog..shawl leopard yang cantik ni pemberian dari Mak mertua ku..Mekaseh Umi..suka shawl macam ni takyah gosok, lilit2 je dah siap..

Kelakar Jack ni..nampak macam serius orangnya sekali dia bercakap..alahaii macam dalam cerita Korea..hahaha Banyak pengaruh drama Korea sangat u ni..hehe Masa borak2 dengan dia masa ni Jack bagitau lepas ni dia dah tak jadi manager aku..ganti dengan manager baru..sebelum tu Jack ada whatsapp pasal benda ni..giler sedih dengar..aku ingat Jack ni la last talent manager aku dan paling lama bertahan last2 tak sampai setahun pon..rupanya kena tukar lagi.. T_T Best kot sepanjang Jack jadi talent manager aku sebab dia jugak la aku banyak dapat job..kikikik.. Thank you for everthing that you do for me..i hope u akan jadi balik manager i..hahaha..>_<

Bye Jack Sparrow! tak nak kawan u..hahaha.. nama betul Jack, Ooi Giap..sampai sekarang fail nak sebuat nama cina u tu..hehehe Ok Jack jangan lupa i tau..tata~~

piece : kathyjem

7 comments:

PeRdU cINta said...

bila dah ngam tu yang sedih kena berpisah...yang penting biar biasa biasa tapi luar biasa bila berkawan itu yang buat kita ngam..

kathy jem said...

PeRdU cINta : kan setuju sangat.. ^_^

Liyana Anuar said...

best kalau dpt yg ngam kan..redha je la ye ..huhu

kathy jem said...

Yana Libra : tu la sedih ni..sob sob..

dilot said...

Sis.. pm boots.. haha.. antik 😍😍

Zaza Abdul Latif said...

All the best jack! hihi
sebenarnya mata ni jahat.. asek tengok makanan je dalam gambar kat entry ni hihi

Suria Amanda said...

all the best Jack..alaaa...Jack pindah mana plak ni...