Klik Yer!! Mekasih...

Tuesday, February 9, 2010

HARI SENIN ADALAH HARI MAKAN SEDUNIA

Ari Senin adalah hari makan untuk aku sebab ape pagi aku makan nasi goreng berlauk kentang sambal, tegahari lunch ketiauw goreng sebelum nak balik petang tu kol 5.00 makan nasi.. Gilo!

Waktu lunch aku dengan budak2 makan di Citrus Bangsar Village.. Weouls ade event di Bangsar so alang2 tu takkan nak balik ofis awal kan tak syokkk arrr.. Terus lunch kat luar..

CITRUS CAFE & RESTAURANT.. First time makan di sini ok gak.. Makan die pun sedap.. Nanti boley bawa ofismate aku yang lain makan kat sini..

Ainun.. Rambut baru digital perm.. Ko buat rambut cam gini lagi la terserlah kecomelan Ainun oooiii..

Tempat die cantek suke aku.. tenang jer.. Paling suke tengok lampu die.. Macam WAAAAAAAAAAAHH!

Saje oder Mineral Water orang kaya.. ekekeke

Model Air Kosong..

Kak Aiza Mocha

Aku & Kak Aiza.. Pose sebelum makan sampai..

Ainun mengidam makan ic cream..

Mane ni makanan tak sampai2.. Kak Aiza siap boleh cakap dieorang ni pegi pasar cari bahan masak ker..?? Lama betoii

Sudah lama menunggu akhir nyerr sampai gaks makanan kami ni..

Ainun

Tekak melayu ketiauw sudah..

Kai Aiza Mee Soto.. Mee Soto cam gini pon rm16 hinggit.. Tapi nasib baik sedap.. Berbaloi-baloi.. tibe2 kan

Pas dah abis makan balik ofisa ade kerja kena buat.. Sebelum aku nak balik kol 5.00 makan ni pulak.. Giler kenyang oiii..

Japanese food

Malam tak makan ape2 sebab terlalu kenyang.. Besok pagi tak boleh breakfast kena start diet kalo tak badan mengembang.. =P

piece : kathyjem

1 comment:

Pepel BoNda AmaNi said...

uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nampak sedapnya makanan2 tue semua...huhuhuhuhu