Klik Yer!! Mekasih...

Thursday, February 25, 2010

Menyakat Afan

Malam semalam dinner dengan Afan.. On the nak balik aku sempat menyakat die.. B cube b pakai ni huny nak tengok muat tak hair band ni kat kepala b..

Nak tengok b pakai chomel ke tak.. Padahal saje jer nak gelak guling2 depan die..

Tengok ape yang telah aku buat kat die.. Aku paksa die pakai hair band... Wakakaka Guling2 aku tengok die pakai.. {Gelak sampai keluar air mata}

Tapi nasib baik hair band aku tak jadi besar.. Mau tak nyer kepala die dah la besar macam bola keranjang..
Mati aku kalo die tengok gambar ni.. Dush Dush Dush aku kena nanti ngan Afan.. Wuahahaha..
Ape2 pon Huny Sayang Kat B.. ngehhhhhh! =D Ayat pujuk..!
piece : kathyjem

6 comments:

Riena said...

knp kita x pernh jumpa cekak niee? awak beli kat mana kath?

kathy jem said...

ade la Riena..Ni kathy beli kt Forever 21..

Riena said...

owwhhh.... will find there... thanks kath...

DeVoteD LilY said...

hahaha..
kesian afan diperlakukan begitu..
neway..
nice blog=)

kathy jem said...

Riena : No problm dear..

DeVoteD LilY : Die memang selalu diperlakukan begitu.. hahahaha

Thanks Darling.. ;)

Mak Long Cyber said...

Hehe. Comel. Comel bila Afan ikut je
Kathy nak pakaikan skaf tu. hehe