Klik Yer!! Mekasih...

Friday, February 5, 2010

Korang Rase Betul Ker Tak??

Korang rase betul tak gambar payudara ni..Ker dieorang edit gambar ni.. Sebab picture tu nampak macam tak asli la sebabnyer kalo payudara tu terkena penyakit takkan warna payudara tu secantik macam tukan xde lebam2 ker warna merah kebiruan ker.. Pastu lak kat bahagian yang lain macam ok jer kecuali kat puting payudara tu kan..Hurrmm macam agak tak logik jugakkan.. Pastu pulak bulat2 yang dimaksudkan Larva tu macam di edit jer aku nengok..

Huuuurmmmm tak tau la ni bagi aku.. Bagi korang lak macam maner??? Tapi kalo dok perhati lama2 naik bulu roma gak.. Kalo geli sikit jerrr..huhuhu

DAN CUBE BACA ARTIKEL NI!!!

CUCI BRA dan PAKAIAN2 BARU Anda, sebelum dipakai. Banyak orang yang melakukannya, ini sebagai peringatan bagi yang tidak melakukan-nya. Baca dan persiapkan diri Anda untuk melihat gambar ini. Kami tidak tahu parasit apa yang ada didalam pakaian ketika kita membelinya.

Ya Tuhan. Menjijikkan. Kirimkan ke semua wanita!!!
CUCI BRA BARU Anda sebelum Anda memakainya!! Jadikan kebiasaan mulai dari sekarang untuk mencuci pakaian baru Anda sebelum memakainya, ini SANGAT PENTING!!!

Setelah Susan McKinley (Antropologis) pulang setelah ekspedisi di Amerika Selatan, ia menyadari ada ruam aneh di payudara sebelah kirinya, tidak ada yang tahu itu apa, dan ia pikir ruam itu akan hilang seiring waktu.

Setelah ia kembali, ia menemui dokter karena sudah dimulainya rasa sakit. Dokter tidak tahu penyakit apa yang di derita nya, dokter memberikannya antibiotik dan krim khusus. Setelah berselang rasa sakitnya tidak hilang dan payudaranya semakin panas dan mulai berdarah. Ia memutuskan untuk membalut pendarahan itu, bagaimanapun rasa sakitnya semakin bertambah, ia mulai mencari dokter2 terbaik. Dr. Lynch tidak bisa mendiagnosa infeksi apa yang terjadi dan meminta Susan untuk mencari temannya yang ahli dalam bidang Dermatologi. Sialnya sang dokter sedang berlibur. Susan menunggu selama 2 minggu dan akhirnya dapat bertemu Dermatologist tersebut.

Susan terkejut, setelah ia membuka perban nya, mereka menemukan larva bertumbuh dan bersarang dalam pori2 dan dalam luka payudaranya, sesekali mahkluk jahat ini masuk dalam pori2 dan muncul di lubang sebelahnya, yang ia tidah tahu adalah lubang itu sangat dalam dari yang ia bayangkan. Larva ini memakan lemak, lapisan kulit dan kanal susu payudaranya!
attention!!!!!!be careful girlzzzz.....

Benda alah aku ambik dari FB kawan aku..

piece : Kathyjem

7 comments:

Ceera said...

eeeeeeeee gelik aku tengok gambar tu..

Bai said...

ntah la..tp skali tengok gerun...aritu ada gak terjadi..tp belek punya belek skali jerawat..hahaha! panik jap tapi rupa dia sama!

kathy jem said...

Eira : tau xper..aku rase gmbr tu edit la...

Bai : yekerrr..tapi takkan macam tu sekali ruoernyeee..

Riena said...

mesti awak dpt email ni kan?
youtube pernh tgk x? mmg geli la yg video tu..mmg betul2 real.dia keluarkan ulat dr breast tu...eeeeeee yeeewww

meow irza said...

yerkkkkkkk..geli...mieza xley lame2 nak tgk pic 2..uwekk

nanaelmo said...

OMG!!tq info berguna..budak opis ni rajin bli bra terus pakai..ahhahaha email kt diorg ni confirm siap berclorox g..

nanaelmo said...

OMG!!tq info berguna..budak opis ni rajin bli bra terus pakai..ahhahaha email kt diorg ni confirm siap berclorox g..