Klik Yer!! Mekasih...

Monday, March 8, 2010

Ikan Terbakar Dari Kelana Jaya dan Tepi Highway Kajang

Ahad ari tu aku dengan Afan lunch Ikan Bakar terbaik dari Kelana Jaya.. Tengah2 ari dengan panas perut lapar nyer ape lagi belasah makan tak hingat la.. Abis program diet mak nok.. hahaha Diet ker Nyah..?? Iyeeelaa ai kan tengah diet..

Ko tengok tu ikar bakar cicah asam.. meleleh gua cakap! Abis tu aku makan..

Ulam bersama Air limau.. Layan siutttttttt

Afan makan ibaratkan dua orang punyer makan.. Nasi bertambah2.. Makan kuat badan cekeding gak aku tengok.. Takper b jangan risau pas kawen compom nyer badan b naik.. Huny akan buat badan b gemuk.. kahkahkahkah ooopsss! teeettttt

Pas makan weouls gerak ke Kajang mau jumpe Mak Afan.. Sajer melawat bakal Mak Mentua.. Bakal menantu misali.. =P
Mase on the way nak ke Kajang atas highway tayar kereta Afan berbunyi2.. Stop tepi highway.. Huny dengar tak sumthing kereta b ni.. A'ah la b bunyi macam tayar pancit jer.. Iye ker huny.. Tah cube berenti tepi jap..

Kami pon berenti la kat tepi highway tu jap nengok ape yang berlaku kat tayar tu.. Tapi Afan jer yang turun aku tak.. Gilo aku nak kuar tepi highway tu kang kena langgar lori mati katak aku kat situ..

Sekali Afan... Hunyyyyyyyyyyyyy tayar kete b pancit la.. Aku pon ape lagik kuar la.. Sekali tengok..... Tayar tu tak pancit.. Aku pandang Afan.. B mane ade pancit b tipooo Hunyyyyy.. Sekali Afan boley sengeh kat aku... Ngeeeehhhh mane ade pancit... B sajer jer.. MENGONG!!!!! B MENGONGGGG! haa ko kan dah kena mengong dengan aku.. Gile kan Afan boley buat lawak kat tepi highway tu pulak..

Naik kete terus kena $#@%^%&*$$% dengan aku... Tak pasal2..

Kebetulan weouls berenti kat tepi signboard Kajang kan terus macam eh ape kate ambik gambar.. Sempat lagik tu.. Afan la beria2 nak pose tepi signboard tu.. Huny cepat kuar kamera..

Giler poyor.. Orang2 yang lalu atas highway tu mesti dieorang ingat kiteorang ni pendatang asing mane la kan... Bergambar bagai ni kat tepi signboard tu..

Aku mula2 tak nak tapi bile tengok gambar Afan lawa la pulak aku pon nak jugak la.. ekekekeke Buat pertama kali nyer ambik gambar tepi signboard jalan..

Dah ambik sekeping 2 terus gerak pegi rumah Afan kat Kajang.. Nak gak buat mulut mucung tu..!

piece : kathyjem

5 comments:

Y u Z z 9071 said...

dekat da dgn umah yuzz...nape x singgah? hehe

❤❤ LiNdAuS ❤❤ said...

nak tanye...
kat mne kedai ikan bakar tu...
cam sedap jek...

meow irza said...

wahhh..seronok tgk kathy..njoy sgt..tgk mkanan 2, cam besh je mamam kan..ehehhehe

kathy jem said...

Yuzz : yekerr yuzz tinggal kat KJ..?? awat tk habaq?? hehe

Lindaus : Kat Kelana Jaya..

Miza : Seronok sngt Miza..Dah lama tak kuar mcm ni ngn die.. :)

A.I said...

sempat lagi kowang mengedik kat tepi highway tu ye? ngeeeeeeee