Klik Yer!! Mekasih...

Thursday, March 11, 2010

KELUAR DENGAN GIRANG NYER!

Pas makan kami dengan girang nyer sambil berpengan tangan sambil nyanyi... La la la perut kami yang kekenyangan.. Mau balik opis mau tido.. la la la la la...

Perut dah kenyang keluar kedai masing2 muke hepi.. Kalo tak masing2 muke macam takde perasaan..

SPICE GIRLS kata nyerr....

Depan jalan raya pon sempat lagik dieorang ni berangan.. Lagik2 Kak Min.. kahkahkahkah!..

I like dis photo.. Lagik2 gaya Kak Min atas moto tu.. Tah sape2 punyer moto la tu die dok posing.. Kiteorang memang macam ni selamba mat pek!


Gaya seksi dari SAM dan AINUN..

Masing2 sibuk nak rebut Sam.. Sam menjerit jangan Ainunnnnn, Kathyyyy, Kak Aiza.. Abis la aiii.... Ello sape nak kat ko..??? hahahaha

Gaya kami yang kekenyangan..

Cahaya keimanan tu kat badan Kak Min.. Yang lain gelap sebab banyak dosa..

Cube zoom dekat2 kat muke aku.. Tengok ape yang terjadik...

Rindu kat En. Abng ke Ainun.. Tak dapat peluk En. Abng En. Tiang pon jadik la ek.. Tiang pon tiang la janji dapat peluk..

Orang lalu lalang kat situ semua macam pelik jer tengok kiteorang yang gedik tepi jalan.. Ni pendatang mane la pulak ni.. Buat kalian semua ini adalah percubaan kami bergambar di lorong KL.. Besok2 kami akan buat macam ni lagik..

piece : kathyjem

3 comments:

Mimy Hamid said...

so klasik ok ...macam dah nak masuk rancangan dokumentari di jalan TAR ..hehe

kathy jem said...

Mimy : Kahkahkah gile selamba kiteorang time ni..

meow irza said...

nice all da picture...i like it..ehehhe