Klik Yer!! Mekasih...

Tuesday, April 6, 2010

AKU BERJAYA MEMENANGI.......

Keputusan Contest Shopperlicious.. YEAHOOOOOOOOO!!! GUA BERJAYA..BERJAYA...!!! Menari sambil goyang buntut kaki kepala rambut hidung telinga..!!!

Tengok tu nok mak tak percaya boleh menang first tu.. Ingatkan tak menang.. Sekali nah hambik ko first sekali... Hadiah nyer adalah 2 pasang kasut, 2 pasang earing, jam tangan dan padding kasut... Semua nye dari Shopperlicious..

Yea yea menang jugak akhirnya.. Tak sabar ok nak dapat hadiah dari Shopperlicious.. Thanks Shopp3rlicious coz telah memenangkan aku dalam contest ni.. Weee Wuuu Wiiii.. Nanti boley bergaya dengan kasut baru.. =D

piece : kathyjem

6 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

wah bestnya dapat hadiah....

Ana Lyana said...

congrats khaty..i pun menang jugak..tapi saguhati je..hehe

[z@ck] said...

tahniah2..
=)

Cik Ina Do Do Cheng said...

akak ucapkan tahniah menang contest tu .berbaloi-baloi ye

Ceera said...

tq kat aku jugak cepat.. aku antara pengadil yang pilih ko tau, hahaha...

kathy jem said...

terima kasih smue nyer..hehe

Lagik utk kwn baikku Si Ceeramoon..
Nanti dapat kasut aku bagi ko separuh ek.. :P