Klik Yer!! Mekasih...

Saturday, April 3, 2010

Wish Besday Bos

Hepi Besay to Balqesh Abdullah.. Yang ker berapa teeeeeeeettt.. Yg ke 30 lebih kots...!

She my bos ok.. Sangat cantek ok aku punyer bos ni..

Happy besday bos dari Kat, Rizal & Ijam.. Semoga bos menjadi bos yang sukses dan ceria selalu.. =) Die adelah bos Seksyen Branding & Creative.. Sangat suporting my bos ni..

Rizal, Balqesh dan Aku.. Ijam takdo sebab tukang ambik gambor... Rizal ngan Ijam syok dapat ciuman terima kaseh dari bos kat dieorang.. Aku pon dapat gaks.. haha nak jugak..

piece : kathyjem

6 comments:

NeenaAnuar said...

hi salam singgah! nice blog! ;)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

mudanya bos kathy kan...cantik pun cantik...hapie besday boss.. :)

kathy jem said...

Neena : Hai Neena slm perkenlan.. ;)

PuRpLeLiCiOUs : Cantekkan bos sy..hehe thanks kak memuji bos sy.. :P

A.I said...

kau ngan bos kau sama santek ;)
sronok dpt bos sporting camtu kan..

Ceera said...

baru aku nampak muka dia terang2an...

Ejaz said...

she is beautiful..inside and outside..may allah bless her always..ameen