Klik Yer!! Mekasih...

Saturday, May 15, 2010

Beli Karpet

Pegi kedai karpet kan haruslah beli karpet.. Takkan beli kayu pulak kan.. Mak ngan bapak aku pon ade sekali.. Dieorang lah yang bersemangat nak beli karpet baru untuk rumah..

Muke sememeh dan berlekit.. Ai dari ofis ok muke tak boley cun2 sebab kepanasan.. Eceh! alasan.. =P

Semangat mak ngan abah membelek karpet..

Ni antara karpet yang kami beli.. Tapi yang dalam ni takdela kitorang beli semua.. Giler nak beli semua ni nak letak mane banyak2 karpet ni..

Ni karpet yang aku pilih.. =) Bunga munga la u......

Ni pon minat jugak..

Antara karpet2 yang terdapat kat kedai ni

Mak tengok karpet macam tengok berlian.. Rambang mata la tu tak tau mane nak pilih.. Kalo boley semua ade dalam kedai karpet ni mak aku nak beli.. Rambang mata la katakan..ekeke.. Semua cantek2 dan harga berpatutan..

Kedai Karpet ni terletak di Ampang berdekatan dengan Carrefour Ampang..

piece : kathyjem

3 comments:

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wah beli karpet tuk kathy kawen nanti ke?? hehehehhe cantik la bunga yang merah putih tue..

kathy jem said...

mcm ner akak tau ni sy beli karpet untuk kawen..hehehe

Carrie-Ma said...

salam,

blogwalking, tmpg tnya, kat mana kedai karpet tu ye?