Klik Yer!! Mekasih...

Tuesday, July 13, 2010

2010 GREEN HUNT Go Green With Mengo

SYABAS menghantar seramai 20 orang tentera.. Tapi dalam gambar tu 7 orang tentera jer.. Mane lagi 13 orang.. yang lain ado la cume gambar jer tak letak..

Team AVATAR.. Haliza, Shikin, Zai, Kathyjem..

Aiza, Nora, Eija, Kak Min, Aku.. Mase ni kat monorail.. Kamus tu poyo jer lebih.. =p

Team REMAJA.. Siap rekod ape yang weolus buat.. Nanti tengok dalam REMAJA ek ade ker tak muke2 perasan weoulssss ni.. =P

Treasurehunt dalam LRT, KTM, Monorail jer.. Tapi soalan2 die mak bapak susah giler.. Dah la susah giler pulak tu.. Yaa ampun!

Team SYABAS kalo tang bergaya serah kat weolus compom nyer boleh menang bergaya.. haha

PELIHARALAH ALAM SEKITAR KITA!!!!!

Yeaaahooo Dari Kami Team SYABAS dan Syabas betty sebab kalah.. hohohohoho!

piece : kathyjem

4 comments:

[z@ck] said...

you go green!
=)

misscrab83 said...

go green..best kan...

hUnnEE a.k.a mrS cAun said...

tuh kak mili kan???satu deprt kew??

kathy jem said...

Zack : yeeaha!!

Misscrab83 : best sngt2... =D

hUnnEE a.k.a mrS cAun : awat nama pnjg sngt..hehe..

A'ah mili..tp die depatmnt lain..np member gak ker??