Klik Yer!! Mekasih...

Thursday, July 1, 2010

Kekurangan Oksigen

Tulung tulung Cik Akak Kathy Kekurangan Oksigen....!!

Boley tak kat ofis ni takde aircond.. PANAASSSSSSSSS!!!.. Nak buat kerja pon tak selesa.. Ketiak berpeluh2.. Muke berminyak.. Makeup cair.. Air peluh tangan keluar.. eeeuuu.. So ada alasan untuk keluar ofis.. ngeeeehh..

Bukan kat ofis aku jer takde aircond satu bangunan takde aircond.. Mampos!.. Dari Wisma Goshen sampai ke bangunan TM tu aircond takde.. Dieorang ade construction kat area Jalan Pantai ni.. So ape kena mengena ngan aircond kan???

Budak ofis aku siap bawak kipas dari umah tu.. hahaha

Jadi nyer macam ikan mengeletik dok dalam aquarium kekurangan penafasan.. Enggak tau bile bile aircond nyer ade.. =(

piece : kathyjem

4 comments:

Liyanaroxx said...

Samalah kita...menara TM nih dah bau mcm hape tah sekor2...hahaha! rimas!

kathy jem said...

haha tu la..dh la aircond sampi next week takde..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

kat building opis akak lak..selalu xda karen..huhuhuh alasan leh cabut..heheh :)

kathy jem said...

best kan..buleh ngular..haha