Klik Yer!! Mekasih...

Sunday, July 18, 2010

Perubahan Lepas Operat

Ade perubahan tak kat wajah aku...

Perubahan pada bibir jer kots.. Yang lain maintain lagi.. Hidung mata taik lalat bulu kening gigi semua terletak dengan elok kecuali bibir i.. Dah macam bibir negro i tengok.. Huh! Tak suke tak suke...!

Biaser la nyah baru operat mesti la die membengkak skit.. Ooo bukan sikit nyah banyak ok.. Dalam gambar tak nampak sangat tapi kalo tengok live terang tang tang nampak dengan jelas betapa tebal nyer bibir i ni.. Sejibik macam negro.. hahahaha.. Negro la sangat.. =P

piece : kathyjem

5 comments:

Watie Abd Rahman said...

masih cun.. hehe!

fyna said...

xpe..stil cun la babe ^^

kathy jem said...

Watie : cun ker..hahahaha

Fyna : thanks babe.. =)

Ayu Firzara said...

siannye kena operate...ayu pun selalu gak tergigit bibir...terus kena pakai bonjela! Huhu. Nangis. Tapi bila baca cerita ngeri nih, kena makan elok2 lah lepas nih mcm pompuan melayu terakhir gitu. agaggaa.

kathy jem said...

Ayu : haha..tu la..mmg masa makan kena jadi pompuan melayu terakhir..ala2 sopan gitu u.. haha