Klik Yer!! Mekasih...

Friday, July 2, 2010

Udang+Nasi+Ikan+Sayur Bayam+Gulai Asam Pedas+Durian

Petang semalam balik kerja jalan jem giler tak hingat.. Dalam kereta perut dah nangis2 kelaparan terus cal mak aku.. Mak nanti masak udang yang ari tu beli kat Sabah cam teringin nak makan udang la pulak.. Siap suruh mak aku masak undang masak gulai lemak lagi.. haha anak keji betul aku ni.. Biar la anak tu teringin kan.. =p

Sampai umah ngan perut lapar terus pegi kat meja makan.. Ape lagi dengan lahap nyer la aku makan..

Tapi nasi tu sikit jer ambik.. Tak boley makan bertambah tak elok untuk kesihatan.. Padahal takut gemuk.. ngeeehhh.. =D

Pas makan nasi makan durian pulak.. Syurga tuu dapat makan durian.. Ari tu baru cakap dengan Afan.. B teringin la nak makan durian.. Nanti kite ngi makan durian kat Uptown ek.. Sekali balik malam semalam bapak aku dah beli durian laa.. Takper b nanti kite makan durian kat Uptown tu ek..

Ni bwk dari ofis.. Ade supplier bagi kat kiteorang.. So ade lebih tu aku bawak balik la..

piece : kathyjem

6 comments:

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

sedapnya udang masak lemak cili api...donut tue pun sedap jugak....huhuhuhu leleh air liur. :P

kathy jem said...

akak kena makan ni..nanti sian kat baby..hehe

Gina said...

Kathy,
makan nasi sikit jaga kesihatan, tapi makan durian tu apa pulak kesnya yer ?

Y u Z z 9071 said...

sedapnyeee..cukup ke udang 2 ketul je tu kathy..hehe

carl zafran said...

perghh! pueh hati udang nyer.
kenyang tak kathy? huhuu...

kathy jem said...

Gina : wakakaka..
tapikan Cik Gina durian tu sy mkn skit jer..hehe

Yuzz : cukup..sebab udang tu besar tapak tangan..

Carl Zafran : kenyang gilerrr!!