Klik Yer!! Mekasih...

Sunday, November 27, 2011

First Time Ada Pasport...

Punye lama hidup baru nak buat Pasport..hahaha... Nak buat macam mane ada problem dengan PTPTN.. Ni semu pasal kolej aku belajar tu la.. Kalo tak dah berdesup aku ke overseas tau..

Hukhuk...Takmo la cerita kat sini sedih... =( Dahla benda dh lepas malas nk ingat balik.. Kalo ingat balik buat sakit ati jer kan..

Apa pon aku syukur semua masalah tu dah settel.. =))) Macam tak percaya dah ada pasport..weee =P

Nak berlagak boley!!!!!  ^______^  Mentang2 dah pasport eksyen ko ek..

Aku buat kat Imigresen Jalan Duta.. Ooh di sana sistem die sangat baik dan pantas... 1 jam sudah siap smuenye.. Bagus Imigresen sekarang ni..

Lepas ni boley ngi Amsterdam..ekeke Tempat mengidam tu..hahaha Over! Bee kumpul duit dari sekarang jom.. Bui~~

piece : kathyjem

3 comments:

Nurhidayah Shamsury said...

pasni bc entri sal cite loversea lak yer..

kathy jem said...

hehehe.. ;))))

NeenaAnuar said...

wah.. nak gi holiday mana nie dear? :D