Klik Yer!! Mekasih...

Tuesday, November 8, 2011

Pengemar Buah-Buahan Tapi Masa Kecik La..

Mak pon agak2 la kan.. Kot ye pon nak tapau rambutan untuk anakmu ni takyahlah di tapaukan ranting daun tu semua... Rambutan sudah mak.. =P

Pagi petang malam mengunyah rambutan.. Paling kesian Affan setiap kali die pengang rambutan aku akan.. **Haaipp makan rambutan makannn..!! Kang sakit tekak tu datang balik sape yang sussah.. Bee jugak yang susah.. :P

Affan kan demam semalam baru die sihat sikit.. Ni ada hati nak makan makanan bawak penyakit... Kalo betol2 sihat takper satu pokok rambutan tu nak makan pon aku tak kisah..

Pengemar buah-buahan tapi tu dulu2 la.. Masa aku kecik serius aku memang pengemar buah-buahan especially durian.. Ingat lagi masa sekolah rendah aku memang hantu buah durian.. 10 biji tu aku leh telan sorang2..

Dah besar panjang ni macam kureng2 jer ngan buah.. Tak tau nape maybe faktor usia kot.. Eh pandai la ko.. hahaha

piece : kathyjem

7 comments:

✿ pink velvet ✿ said...

plg x suke durian ... dari kecik sampai besar, buah tu paling buat org nak lari jejauh bile jumpe, haha~

suw said...

nampak segar je rambutan tu..terliur la plak :)

eLLy said...

hahaha faktor umur ker?
jeng jeng jeng :p

kathy jem said...

Pink Velvet : laaa syngnye tak suke durian..durian tu la buah paling sedap..hekheke =P

kathy jem said...

Suw : jempu makan..eh! ;P

kathy jem said...

Elly : ye kak elly sy sedar sy sudah tua.. hehehe

kathy jem said...

Elly : ye kak elly sy sedar sy sudah tua.. hehehe