Klik Yer!! Mekasih...

Tuesday, November 29, 2011

Mengoffer Diri Untuk Make Up

Mari kite tengok cantek ker idak aku makeupkan kakak aku ni..

Setiap kali dinner setiap kali tu la aku akan makeup die.. Sebenarnye die boley makeup sendiri tapi aku dengan baik ati mengofferkan diri dengan harapan akan dapat pujian... Dasar pengampu... :P

 Tepek bedak jer yang die buat sendiri selebih tu aku yang makeup kan...

Dah macam makeup artis pro ni.. Penuh barang make up atas meja.. =P

Masa ibu die tengah bermakeup anak2 nyer turut nak bermakeup sekali..

Spiderman ketot..

Budak dua orang ni dari aku sampaii....... Sampai laaa aku balik tak reti dok diam aktif memanjang.. Pening kepala mummy tau.. Tak penat ker Abang Pi & Adik Darwish ni..!!

Dah siap makeup.. Cantek tak aku makeup muke kakak aku ni.. Simple jer aku makeup.. Mane leh makeup heavy dinner je kot bukan party pon..

Sebelum nak keluar kasi gaya skit... Peminat2 nak tengok ni.. kakakaka

Cantikkan...... ^_^ Okey la boley la.. Sebenarnya kakak aku ni pon kaki makeup.. Kadang2 tu makeup die kalah Saidatul Nisa yang profesional tu... :P

 Serasi Bersama.. Beginilah seorang askar kalo ada dinner wajib pakai Uniform...

Tu dia budak ketot dah mengaumm.. Nampak Ibu die dah cantek2 tak ajak die sekali menangis tak hingat lee... Jenuh nak pujuk.. Nasib Atuk ngan Nenek ada.. Kalo nak suruh aku pujuk tak tau bile nak berentinye.. :D

piece : kathyjem

4 comments:

NeenaAnuar said...

you memang pandai makeup! suker tengok! :D

Chekgu Azrine said...

pandai kathy make up.. lawa n simple.. xtebal.. cantikla..

Mimy Hamid said...

lawa nya kakak...merah lak tu...menawan..selalu tgk dia pakai hitam je kan

LiAh said...

cantik dik...kena lak ngan orgnya putih pkai kaler merah...menawan