Klik Yer!! Mekasih...

Thursday, December 1, 2011

Ada Perubahan Di Situ..

Kalo aku suruh korang teka mesti korang macam tak leh cam kan...Nampak macam takde perubahan kan..

Ce tengok apa perubahan kat aku ni... Teka cepat tekaaa...!

Ello!!!!! Takde masa okey orang nak teka ko nyer perubahan ni.. Cepat kasi tau!!!!! Setakat sekeping gambar ko nak suruh orang teka memang nak kena menyumpah le jawabnyer... :P

Tang warna rambut jer yang ada perubahan... Yang lain semua sama.. hakhakhak =P EEEEEE gediz..

Tapi ingat nak potong rambut la.. Dah panjang sangat.. Nak cut macam mane ek????? Takde idea pulak.. Potong botak sudah..

Letak gambar mengenyih jer la.. Kang letak entry panjang2 bukan korang baca pon.. kannnnnnn...

**credit to Roseyana for this picture.. Tq kak.. ;) 

piece : kathyjem

5 comments:

Shu Shinju said...

kamu tetiap ari gojes kan..:)

[z@ck] said...

alaaa..ingatkan baby bump =D

kathy jem said...

Shu : mane ade tiap2 ari..kadang tu selekah gak..hehe

kathy jem said...

Zack : baby bump...huhu xde rezeki lagi la dear..doa2 kan ek.. ;)

[z@ck] said...

will always pray for you.insya-Allah.. =)