Klik Yer!! Mekasih...

Wednesday, December 28, 2011

Bubur Oh Bubur!

Hari ni serius tak tau nak makan apa... Nak makan nasi macam berat sangat.. Nak makan goreng2 takde selera.. Lagi pon sekarang ni tengah kurangkan makanan berminyak dan berlemak..

Nanti nak ngi holiday pakai apa pon dah tak nampak cantek.. eee Over macam la hang tu besor sangat...

Nanti lemak berlipat-lipat hepi tersenyum dok kat tepi perut peha aku macam mane.. =P

Teringat bubur.. Terus teroder.. Terus terada di atas meja..

Harap2 boley bertahan sampai ke petang la nyer.. Kalo tak dapat bertahan oder keropok lekor ngan goreng pisang jer la.. Eh! kata tak nak makan makanan bergoreng... Dasar putar belit! =P

piece : kathyjem

7 comments:

Shu Shinju said...

sedap tgk bubur tu... shu pon arini teringin nak makan bubur..order mc.d boleh plak not available... huhu..

kathy jem said...

yeker..musim orng sakit kot sbb tu bubur mcd abis..hehehe

nadia_fendy said...

seksinye teloq tu....

kathy jem said...

hahahaha....telur pon boley seksi gak kah?? seki yg kuning ker yg putih?? ;P

Alyza Fisol said...

amboi...sedapnya tgk bubur tu...mkn plak ngan telur masin...fuhhh...sedapnyeeee...


ok2..nk larik cepat2 sbb dh terliur... :P

kathy jem said...

Larikkk nnti kamu terngiang-ngiang nk mkn bubur ni..hehehe =P

nadia_fendy said...

yg kuning tu seksi bebenor..