Klik Yer!! Mekasih...

Saturday, December 17, 2011

Tosei Rawak dan Teh Tarik Mamak..

Breakfast Tosei ngan Teh Tarik adalah pekara yang Indah di pagi ari.. Ewah!!!

Lama tak breakfast macam gini dengan en.suami...

Sekali sekali dapat minum Teh Tarik layan jugak kan sebab aku bukanlah pengemar Teh Tarik.. Aku adalah pengemar air kosong...

Affan adalah seorang Teh Tarik tegar di kala waktu pagi.. Dapat minum 10 cawan pon die boley on.. =P

Roti Tosei Rawa ni tersangat la sedap.. Rangup dan Garing.. Dah lama tak makan.. Pagi2 celik mata Affan terus ajak ngi breakfast kat sini...

Affan makan Tosei sampai 2 keping.. Tosei Rawa dan Tosei Biaser..

Haiiiyoo makan Tosei pon mau pakai itu spek mata kah?? Itu tempat banyak panas woooo... Ceh padahal nak bergaya jer lebih.. huahuahua=P

Compom perut dah kenyang2 ni sampai rumah terus terbungkang.. Hoiii buruk perangai...!

piece : kathyjem

4 comments:

sayazakiah said...

saya mcm ni la pagi2 breakfast lps punch. hehe. layan btl teh tarik..

ceera said...

motip makan sambil pakai spec? haha....

kathy jem said...

Zakiah : best kan pagi2 dpt layan teh tarik.. ;)

kathy jem said...

Eira : saje nak mengedik...hahaha Overkan aku.. =P