Klik Yer!! Mekasih...

Thursday, December 8, 2011

Satu Malaya Dok Heboh Ombak Rindu..

Aku pon nak heboh jugak la.... hahaha

Dah tengok Ombak Rindu... Akhirnyeeeeeeeeeeee..... Sengeh skit.... ^___^

Serius cerita ni sangat best.. Aku kalo bab2 cerita melayu ni nak tengok wayang agak payah skit... Ni pon ramai yang cakap cerita ni best... So kena la tengok sama ada cerita tu best atau tidak... =P

Nak ajak Affan tengok sekali memang tak la kan.. Mamat tu mane layan sangat movie melayu kat pawagam...

Nasib manjer i ada... Aku masa ni tak brape sihat demam dengan selsema nyer cukup... Tapi demi Abang Aaron Aziz ku, ku gagahkan jugak... Ceh padahal bukan minat sangat pon.. hahaha Minat dengan lakonan die sebenarnya.. :P

Sepanjang dalam wayang aku sok sek sok sek... Mesti orang sebelah pelik tengok aku.. **Dalam hati.. Haihh budak ni belum apa2 dah nangis... Siap tisu tu..

Padahal lap hingus meleleh sebab kesejukkan.. Ata dah sakit nak tengok wayang cam tu la jadik nyer.. :P

Sebelum movie start kasi pekena Teh Tarik dulu.. Baru semangat nak tengok...

Terbaek la Ombak Rindu ni.. Aku bagi 5 stars...!

piece : kathyjem

6 comments:

ceera said...

ciput tak layan gak citer melayi, tapi dia pun kata best!!!

NeenaAnuar said...

I belum tengok lagi.. coz panggung pack sangat diawal-awal nie.. so tunggu dlm seminggu dua lagi kot baru pi tengok! hehehe..

✿ pink velvet ✿ said...

ni adek bradik ke? same je muke :)

p/s : still xdpt nak tgk ombak rindu ... kene tgu astro first pulak, adoiii~~

kathy jem said...

Eira : xper nnti aku beli DVD suruh affan tngk gak..hahaha

kathy jem said...

Neena : kena tngk neena..best sngt2..sure u nangis dlm wyng tu nnti..hehehe

kathy jem said...

Pink Velvet : ramai yg ckp muke weols mcm adik beradik..hehehe kamu wajib kena tngk sbb cite ni sngt best.. ;)