Klik Yer!! Mekasih...

Thursday, December 22, 2011

Colourfull Sangat...

Lama sudah tak makan meatball kat Ikea ni.. Last makan tak tahu bulan berapa... Kebetulan lunch tadik aku cari barang ofis kat Ikano.. Dah alang2 ada kat Ikano tu apa lagi makan la kat situ.. Kebetulan Ayu lak free roger die ajak lunch...

Sangat colourfull menu kami ni.. Pinggan jer yang buat colourfull.. Makanan biaser ajer... =D

Ayu seperti biaser makan tak abis...

Nasib chicken wing tu die abis.. Kalo tak i la yang kena abiskan yer manjer.. :P

Muke gumbira dapat makan meatball.. Padahal selalu jer ngi Curve ni.. Tapi jarang makan kat sini... Asal nak makan mesti penuh kat sini.. Tak pernah yang tak penuh tempat ni... Abis makanan murah dan sedap pastila ramai orang... Tak gitew yer..

Paling best Daim cake die.. Makan satu tak cukup.. Kena makan 5 ketul baru cukup.. =P

Okey masa untuk lunch sudah abis.. Laju2 balik ofis... Kang lewat kena marah dengan bos..

piece : kathyjem

3 comments:

munky said...

tak ajak...makan kek DAIM....

the::bored::sha said...

alahai dh dekat ngan opis sha tu...ikano

Filla ~ Kasihs said...

hadoi lahhh.. tengok meatballs ikea tu terus terasa-rasa kat tekak.. lama tak makan sana.. windu...