Klik Yer!! Mekasih...

Sunday, January 15, 2012

Nak Satu Xbox Kinect 360..!

Tak boley bla la kalo tengok video ni mesti aku akan tergelak berdekah2..



Ni menari ke exercise..kakaka Masing2 macam tak semangat jer.. Ke malu?? :P Affan kata aku kalo dapat benda alah ni lupe diri jap.. uweek! Macam mane bee menari adalah jiwa huny.. =P Dari kecik kot suke menari cume dah tua2 ni kureng skit.. =)

Macam tah apa2 tah aku menari.. Best gak xbox kinect 360 ni.. Kalo beli sure kena alihkan sofa meja makan.. hahaha

2 comments:

Wawa Tasliman said...

jangan tergeliat pinggan pulak.. :)

eynda said...

Macam familiar je design rumah tu hehehe...