Klik Yer!! Mekasih...

Sunday, January 29, 2012

Ketam Masak Gulai Lemak Cili Api

Lunch kami ari ini.. Simple dan sedap.. Ikan goreng tu wajib ada yer..

Affan tak makan ketam tapi demi isterinya yang mengidam ketam terus okey.. Affan : Okey bee nak rase sedap ker tak ketam masakan huny ni.. Aku : Tengok orang la.. Ceh!

Ketam Masak Gulai Lemak.. Pedas ooo terbaek Affan cakap.. Nasib Affan puji sedap kalo tak makan sorang2 la aku..

Tapi Affan memang tak pandai makan tulang ketam hisap2 pecah kan isi ketam tu.. Lagi2 kat bahagian kaki die.. Yang die tahu korek2 isi badan ketam tu terus ngap dalam mulut.. Affan cakap memang die dari kecik tak makan ketam.. Eee rugi la bee ni.. Pas ni bee kena belajar makan ketam..

Jemput makan yer semua.. Aku bertambah2 makan ni.. Haihh macam mane nak kurus kan pipi ni.. Ari ni nasi, semalam nasi, besok nasi.. :P Nafsu orang dah kawen memang macam ni.. ekekeke

piece : kathyjem

4 comments:

POSH76 said...

nampak sedappp...kelassss

POSH76 said...

nampak sedappp...kelassss

azrinna said...

Lama tak makan ketam.

Toko Online Kalistajaya said...

infonya bagus..