Klik Yer!! Mekasih...

Monday, June 25, 2012

Jom Perkena Nasi Lemak Royale Kedah..Terbaik Ko!

Jom kite perkena Nasi Lemak Royale manjer ajak Affan sekali.. Ni pon Ayu yang bagitau Nasi Lemak Royale kat sini sedap.. Restoran ni baru bukak sebulan.. So wajib la kiteorang mencube.. Nak rase piur Nasi Lemak Royale dari Kedah katanye..Tapi kat sini panggil Nasi Kandar..

Aku : Bee.. Ayu tanya ni..?? Jadi kite nak join dieorang malam ni..
Affan : Alaa huny bee kenyang lagik.. Tengahari tadi bee makan nasi..
Aku : Bee kite makan malam la.. Sure malam karang awak lapar.. Jom la huny nak rase nasi lemak royale kat Ampang ni.. Ayu cakap sedap!
Affan : Ok la.. Dah janji kan kena la pergi.. =)

Nasib die nak ikut.. Abis kerja tu terus datang kat sini.. Kena datang awal skit takut lauk die abis..

Sebelum ni Ayu ada post kat Facebook pasal Nasi Lemak Royale ni.. Tu yang Affan beria2 nak pergi.. Eceh Affan konon padahal aku pon beria jugak nak pergi..hakhakhak.. Mamat ni memang hantu kari dan aku jugak hantu kari.. =D

Ayu dan Ah Seng.. Ni pon kali ke 2 dieorang makan kat sini..

Nasi die kaler kuning ada rase skit macam pulut.. Kuah die ofcoz la kari kan, ada rase manis sikit.. Sebenarnye kat sini panggil nasi kandar.. Tak paham aku kenape orang Kedah panggil Nasi lemak.. Padahal kuah kari ngan ayam goreng tu.. Maybe nama jer kots..

Aku makan tak abis.. Separuh lagi kasi Affan.. Aku kan takleh makan malam banyak2 nanti mesti die nak keluar balik.. Makan malam tu pon just nak rase jer.. Tapi serius memang sedap Nasi Lemak Royale kat Ampang ni..

Eizam pon join sekali.. Bakal pengantin ni!

Tengok betapa sedap sampai licin aku makan.. Ecececece padahal nasi ko tu bagi Affan separuh.. Hahaha memanglah licin.. puuiii~~

Muke kenyang!

Sebelah meje kiteorang ada Lan Pet Pet.. Tak abis2 dok buat lawak kat meja kiteorang.. Siap suruh anak die menari tarian Michael Jackson tu.. Jahat Lan Pet Pet buli anak die.. Dah terkebil2 budak tu kena menari depan kiteorang.. hahaha

Ade swimming pool lagi.. Tengok swimming pool rase nak berenang la pulak.. Bee bile kite nak pergi swimming ni!!! kata nak bawak huny ngi swimming... hehehe

Nak balik dah besok kerja.. Eh beg tersama la pulak..! ekekeke Bff kan mesti la pakai barang sama2.. Apa yang Ayu pakai mesti aku ada.. Apa yang aku ada mesti Ayu pon ada.. Weolss kalo beli apa2 mesti nak sama2 tanpa selindung.. Ni baru la di kata BFF sehidup semati tanpa rase dengki or berlagak.. Ewah!! hahaha

Mesti ramai nak tahu kat mane Nasi Lemak Royale aku makan ni kan.. Senang jer korang search GPS.. Long: 101.752008, Lat: 3.150240, kat gps search for Tiara Duta Apartment.. Bukak dari kol 4 petang sampai 1 pagi.. hehe Adds ni pon ambik dari Ah Seng nye fb..ekekeke =P


piece : kathyjem

5 comments:

Alyza Fisol said...

kalo gi makan yg original nye kat kedah, lagi sedap.. :D

Mooniqueen said...

MQ pun confuse sbb nasi lemak ke nasi kandar.. Tapi janji sedapkan... Cantiklah handbag... Nak sama jugak boleh gak? Beli kat mana ae?? Hehehe..

kathy jem said...

Alyza : kan mesti lagi kaw kaw rase kari die..huhu tapi bile la pulak nak ke sana..hehe

LindaF said...

Sis bag tu cantikkk..beli katne? hehe

kathy jem said...

Mrs Linda : sis beli online tu pon member sis belikan..hehe