Klik Yer!! Mekasih...

Tuesday, July 2, 2013

Raicha 9 Bulan Cudah..

Assalamualaikum cemua...

Hari ni caya dah macuk 9 bulan..Caya dah beshar..Terime kaceh mummy lahirkan caye.. Caya dah ada 4 batang gigi dan caye kuat makan tapi badan caya tetap selim melim..kekeke *gelak manje.. Caya merangkak pon dah laju macam kereta ferrari..

Lagi 3 bulan caya dah masuk 1 tahun.. Apa caye2 cakap elok2 Raicha.. Cewah! Padahal mummy die sajer buat pelat..kekekeke

Hari tu mak baru balik dari umrah.. Sampai jer rumah terus sarunkan tudung kat kepala Raicha.. Mak cakap budak2 arab comel pakai tudung macam ni.. Tu yang balik tak sabar nak pakaikan kat Raicha.. Biaserlah 2 minggu tak jumpe cucu perempuan sorang ni kennn..

Ana kaya ana kaya.. Mari mari sape mahu emas ana.. Ana bagi saja..Ambik ambik..hahahaha =P

Haih nenek celak mekah pon ade.. Nak bagi kening lebat kata nenek..Raicha rambut lebat kening tak lebat..hahaha Ata ikut kening mummy memanglah suam2 kuku tumbuhnye..

 Ajar Raicha solat..

Pocoyo.. Ada jer hal mummy nak kenakan Raicha yer.. Eh tapi ni bukan mummy buat atuk yang buat.. Mummy tolong tukang ambik gambor jer..

Biaserlah Raicha dah masuk 9 bulan ni makin lain perangainye.. Nak berdiri meniti jer kerjanya.. Ni besok2 berjalan la ni.. Pastu kalo letak atas katil jangan leka 1 saat kang tau dah tergolek kat bawah..

Anak thundercats..hahaha Dah macam landak pon ada rambut tu...

Suke pulak die dah pakai rambut pelsu ni perasan vouge la tu..muahaha

piece : kathyjem

9 comments:

ZazaMyMoon said...

hahaha raicha bambam muka pun dah jadi patsegi okehh.. omeiiii angatt
meh sini nak geget montot sket hehe

Siti Shuhadah said...

hahaha...comel sgt !!

^*NaNa*^ said...

heee..comel sgt raiisah ni...

zarifahmr said...

ahahaha gambar seken last tu comel gilaa. ala semua gambar raicha comelll ;)

Mimy Hamid said...

mmg comel la iya...muah

Jan@Afzan said...

comel nye!happy 9th month raichaa (pelat gak)

Shinnaz Ahmad Rasid said...

hahahha...sian raisahhh..gamba yg last tu..

cikji said...

hahahaha lawaknya pic yg rambut pelesu tuh,mmg cam landak tp raicha ttp maintain comellll

Rinah said...

Raicha comel pakai tudung tue.. oh my, rasa nak cubit2 pipi dia.. hehe