Klik Yer!! Mekasih...

Friday, February 21, 2014

4 Langkah Mudah Menggunakan Losyen Badan Bilas NIVEA

Sekarang ni tengah musim panaskan.. Siang malam pasang kipas.. Pasang nombor 5 pon still berpeluh-peluh jugak.. Malam pasang aircond pon rase panas jugak.. Bangun pagi tengok kulit dah kering sebab setiap malam dok la pasang aircond jer.. Malam sebelum tido lupe pulak nak pakai losyen kat badan dapat pulak jenis aku yang pemalas bin pelupa lagila..hahaha

Sekarang ni aku tengah cube satu produk baru dari NIVEA iaitu NIVEA In-Shower Skin Conditioner.. Produk ni sangat sesuai dan mudah untuk mereka yang tertutama wanita moden dalam penjagaan kulit.. Sebab kulit aku ni jenis cepat kering sebab jenis lupe sesajekan nak pakai losyen.. So aku cube la produk ni..

Bersandarkan kepada kajian di Eropah yang mendapati 2 daripada 5 orang, yang sama ada jarang atau tidak pernah menggunakan losyen badan kerana kekurangan masa atau tidak suka merasa melekit pada badan..

Ujian ini juga telah dibuat di negara ini dan kebanyakkan wanita di Malaysian tidak mengamalkan losyen badan setiap hari dan 70% memberi pandangan yang sama.. Tu termasuk aku la tu..kehkehkeh.. Kebanyakkan orang hanya menggunakan losyen dibadan sekali sekala kerana mereka tidak mendapat masa yang sesuai untuk sapu losyen dibadan mereka sehingga kering.. Pada sesetengah tu tidak selesa jika dipakai ketika cuaca panas dan akan merasa melekit..

Produk NIVEA In-Shower Skin Conditioner adalah yang pertama kerana komposisi intipati bahan-bahannya adalah berbeza, berbanding dengan losyen badan yang biase.. Tenik formula yang diaktifkan oleh air direka bentuk untuk digunakan selepas gel mandian, menjadikan kulit terasa lembut licin dan lembap walaupon selepas dikeringkan..

Ramuan khas yang diperkayakan untuk memulih 10 tanda kulit kering dan rosak untuk menampilkan kulit yang licin, lembut sutera dan lembap berkilau.. Losyen ini diaktifkan oleh air dan segera menyerap ke dalam kulit.. Ia meninggalkan lapisan berkhasiat pada permukaan kulit tanpa rase melekit..

4 langkah yang mudah untuk kulit yang lembap :

Langkah 1 : Bersihkan badan dengan gel mandian seperti biasa dan bilas dengan air

Langkah 2 : Sapukan NIVEA In-Shower Skin Conditioner pada seluruh permukaan badan semasa kulit masih basah

Langkah 3 : Bilas NIVEA In-Shower Skin Conditioner (Tidak perlu biarkan seketika sebelum di bilas)

Langkah 4 : Keringakan badan dan boley pakai pakaian serta-merta..

NIVEA In-Shower Skin Conditioner (putih) ni sesuai untuk kulit normal dan mengandungi Mineral Laut yang membolehkan kulit menjadi lembut dan sentiasa terhidrat..

NIVEA In-Shower Intensive Skin Conditioner (biru) ni sesuai untuk kulit kering dan mengandungi khasiat dari Almond Oil (minyak badam) untuk kelembapan tahan lama..

Boleh cari produk NIVEA ni di semua farmasi utama atau pon pasaraya di seluruh negara.. Satu botol pek kandungan 250ml dengan harga rm16.90..

Korang juga boleh tengok video apa yang berlaku apabila seorang ratu cantik dan seorang hos tegap berkumpulan dalam The sexy in-shower experiment

http://www.youtube.com/watch?v=KwempUfpaqs

Start eksperimen untuk mengetahui cara revolusi baru untuk kulit lebih licin & seksi!

Maklumat di Facebook:

1. Korang nak mencuba produk secara percuma? Lawati NIVEA Malaysia Facebook untuk 10ml percubaan pek secara PERCUMA : https://www.facebook.com/mynivea
2. Buat satu ikrar dengan NIVEA untuk berpeluang memenangi satu tahun penuh produk NIVEA In-Shower Skin Conditioner dengan 3 BFFs anda!

piece : kathyjem

1 comment: