Klik Yer!! Mekasih...

Wednesday, February 12, 2014

Kejadian Semalam..

Huny balik sg. bulohkan tengok Raiisah.. Haa laa napa.. B demam ni nak mintak beli pandol.. Loo macam mane boley demam pulak.. Tah tibe2 je demam.. Padahal pagi tu sihat walafiat jer sebelum aku nak pegi kerja.. Ok huny ontheway balik ni.. Balik karang huny beli panadol.. Ok byee...

Sampai rumah tengok dah berselubung selimut satu badan.. Gerak die suruh makan ubat.. Rase badan panas..  Lepas makan ubat Affan sambung tido balik.. Sekali tengok die dah gigil2 cakap ngan die jom la ngi klinik.. Die cakap tunggu lepas maghrib.. Aku pon ok la sementara nak tunggu maghrib tu tengok la tv dulu..

Lepas abis sembahyang semua tu tengok die tak siap2 lagi.. Huny b dah berpeluh la panas badan pon dah kurang sikit.. Takyah kot ngi klinik.. Loo asal takyah pulak.. Jom jer la pegi karang malam demam tu mesti datang balik.. hehehehe Apa hehehe.. Jom sekarang pegi.. Takperla b dah ok.. Ishhh...

Tu la die orang lelaki asal demam tak nk ngi klinik konon tak nak menyusahkan.. Dah demam tu datang balik kol 2 3 pagi ke tak menyusahkan..

Takper b ok.. Ok la suka ati b tapiiiiiii malam karang merengek siap b pegi klinik sorang2..hahahaha Kan dah kena membebel ngan aku.. Degil tak nak pegi klinik..

Demam yer alololo cian die lama dah tak demam.. Tula die orang lelaki bile demam pandai nak manjer ngan isteri cer kalo sihat kite peluk2 sikit nak lari.. hahaha Time sakit pandai pulak nak peluk kite kan..

Tapi paling best malam semalam tido pasang kipas nombor 1.. hohoho.. Sebab badan die dah start panas jadi kena pasang kipas nombor 1, aircond takleh pasang.... Makan ubat terus bomm Affan tido..  Dah la tengah cuaca panaskan pasang pulak kipas nombor 1 tido "tersenyum" aku malam semalam..hahaha

Nak buek macam mane laki dah demam kan, panas pon panas la.. Kalo ikutkan nak jer tido luar tapi aku lak tak selesa tido kat luar mesti nak tido atas katil.. Tapi nasib malam semalam aku tido mati jadi tak rase bahang kepanasan malam semalam..hahaha Bangun pagi tengok Affan dah tido atas sofa bukak kipas nombor 5.. Huiihh punye la aku kesian tengok die tidu kesejukkan sebab demam alih2 die tido luar pasang kipas paling kuat.. Ni nak marah ker nak sayang..hahahaha

Muke menunggu masa ni.. Sekali tak jadi pegi.. Boley bikin amarah sebab aku dah tukar baju kerja semua dah rileks atas sofa dah kena sarung baju balik dah tak jadi balik.. -__________- 

piece : kathyjem

3 comments:

Rizziela said...

sekarang ni memang membahang ajerk an

mrs gold said...

kathy wat la tuto cara pkai shawl cam awak tu :)

AlyzaFisol said...

cantik sungguh mummy raiisah ni... :)