Klik Yer!! Mekasih...

Wednesday, January 18, 2017

Keselesaan Tidur Malam…Dengan Dreamland Chiro Latex Gel

Yaa ampunn sejak ada tilam baru ni tidur asyik terlajak jer..sedar2 subah dah terlajak..sedar2 anak dah tertidur hujung kaki..memang mudah betul bisikan syaitan kat telinga ni suruh tidur atas tilam baru ni lama2..astaghfirullah al azeemmm astaghfirullah..jangan macam tu kathy jangannn..hahaha

Memang dah lama sebenarnya nak tukar tilam ni..Bergoogle bagai nak cari tilam terbaik untuk tulang belakang ni..sejak2 ni asyik krem je kat belakang badan..maklum la faktor umur yang makin tua ni banyak betul urat tulang lari sana sini..Menyusukan Afif pon boleh buat urat tulang lari jugak tau..hahaha ok tipu.. >_<

Google punye goole so aku decided pilih tilam jenama Dreamland sebab majoriti kat Malaysia kata tilam Dreamland paling bagus untuk support tulang belakang dan memberi keselesaan semasa tidur..So aku pilih tilam Chiro Latex / Gel..amboii kemain posing maut atas tilam baru ye kakak..kekeke


Tilam Chiro Latex / Gel ni memberikan keselesaan dan menyediakan sokongan belakang yang lebih baik.. Sistem spring maju yang direka oleh LEGGETT & PLATT USA iaitu satu-satunya sistem spring yang mempunyai bentuk unik seperti 'hidraulik' dan spring yang dilingkar lebih rapat di zon tengah.

Satu-satunya tilam yang direka bentuk spring yang benar-benar menyokong belakang..Seluruh unit spring diperbuat daripada seutas dawai.

Keseluruhan sistem spring dibaja dengan haba agar lebih teguh dan bertahan lebih. Lingkaran heliks dari kepala hingga ke hujung kaki untuk meminimumkan gangguan pasangan. 49% lebih banyak lingkaran di zon tengah untuk sokongan tulang belakang tambahan yang memberi keselesaan dan ketahanan yang lebih tinggi.

Membolehkan tidur dengan lena sambil menjaga belakang. Bahan yang digunakan 100% getah asli yang mempunyai gel-infused memory foam untuk menyejukkan, melegakan tekanan semasa tidur..Cuaca kat Malaysia ni kan panas so kalau guna tilam Chiro Latex / Gel ni memang sesuai sangat la guna..

Tilam Dreamland ni mempunyai faedah-faedah sistem spring miracoil..Spring dari sisi ke sisi mengagihkan berat badan secara efisien yang mencegah keadaan tergumpal dan meminimumkan gangguan pasangan..Sokongan tulang belakang di zon tengah menjajarkan tulang belakang dan melegakan ketegangan di titik-titik tekanan.

Sesuai untuk penjagaan tulang belakang dan bagi mereka yang mengalami sakit pinggang. Dengan adanya kusyen busa berdensiti tinggi untuk keselesaan dan sokongan belakang.

Mekcha ni pulak yang over dok melompat-lompat atas tilam baru mummy ni..sepatutnya mummy yang melompat macam tu..eh! hahaha

Raiisah..mummy nak habaq ni kita kalau nak pilih tilam ni sangat penting sebab tilam mempengaruhi mood kita, tidur kita.. Bayangkan tilam jenis keras, pastu tidur tenggelam timbul tenggelam timbul..agak2 bangun pagi mood kita tu macam mana? mesti tak bestkan..pastu badan lenguh2 sakit belakang, kekejangan, gelisah masa tidur..sebab tu mummy kata pemilihan tilam sangat penting..takper biar kita melabur lebih sikit janji kesihatan dalaman terjaga..

Terus feeling2 rasa tidur atas tilam hotel mahal..hahaha

 Afif dan Raiisah..buah hati mummy..

Suka ye adik mummy beli tilam baru..lepas ni kurang la sakit belakang mummy nak angkat adik masa adik menyusu..

Siap ada warranty card 10 tahun..kalau ada problem tilam yang kita beli ni dalam tempoh tersebut boleh bawa card ni sebagai rujukan dan bukti pembelian..

Sampai Afif pon tak nak bangun dari katil ye dik..hahaha Berjam2 dia tidur atas tilam sedap ni..

Siapa yang nak beli tilam Dreamland ni sangat2 recommend..lagi satu nak share tips ni..kebanyakkan orang yang beli tilam ni akan tekan2 untuk rasa tilam lembut ke keras kan..sebenarnya cara macam tu salah..apa yang perlu korang buat ialah baring atas katil tu dengan pasangan sebabnya kat situ la baru kita tau dan rasa feeling sebenar dan balancing tilam tu.. alaa takyah malu la dengan orang kedai situ sebab tilam kita nak guna lama bukan setahun bukan dua tahun..

Mana yang nak beli tilam Dreamland ni korang boleh check kat sini www.facebook.com/DreamlandMalaysia atau kalau nak tau lebih bolehlah layari website Dreamland di sini http://www.dreamland.com.my/ dan visit YouTube channel mereka di sini https://www.youtube.com/user/DreamlandMalaysia


piece : kathyjem

5 comments:

adianazulhilmistory said...

cantiknya rumah sis......

noor azlan said...

Cantikkan rumahnya... Terbaik...

Unknown said...

Sis bukan chiro latex gel spec die lain dgn chiro superior 3.. online fb tilamhotelonlinebyveneziasuite

Tilam Hotel said...

Assalamualaikum.

Satu review yang menarik dan tilam yang puan beli tu mmh harganya WOWWW... hehe. Puan beli direct dgn Dreamland ke?

Kami merupakan dealer semua tilam-tilam Dreamland dan boleh dapatkan dengan kami dengan harga yang special. Tilam yang puan beli ni pun kami ada jual.

Untuk makluman lanjut, boleh ke web kami http://www.tilamhotel.com

Atau boleh juga ke page FB kami http://www.facebook.com/tilamhotelpage

Terima kasih puan dan maaf mencelah di sini. Jika ada apa-apa pertanyaan boleh hubungi kami di talian 0182664383

cahayahati said...

Bleh th bp hrga