Klik Yer!! Mekasih...

Monday, January 16, 2017

Risau Kulit Muka Makin Kedut

Dulu masa umur 20an tak fokus sangat bab2 jaga kulit muka ni..pakai produk muka pon asal ada je..yerla dulu asyik fikir pasal fashionista je memanjang. kejap kang beli kasut baru, kejap nak beli baju baru beg baru..bab penjagaan muka ni gitew2 je la ambil tahu..tapi bila dah masuk 30 siri ni no no no tak boleh kelakuan macam itu..lagi2 bila dah kawen dengan anak kecilnya lagi, dengan sibuk kerjanya lagi..kalau tak dijaga dari sekarang alamatnya kulit akan makin kedut seribu bahasa, makin kusam, jeragat akan timbul sikit2..kesihatan wanita tidak akan sama seperti zaman remaja 20an ye. Potongan badan pon banyak dah lari, tak sama macam zaman anak dara, tambah yang dah ada 5 6 orang..hehehe

Sekarang ni banyak kita dengar dan lihat produk2 anti-penuaan yang berada dipasaran..aku ada try produk Olay Miracle Duo dalam previous post..memang sesuai la produk ni untuk 30 siri macam aku ni..nak bagi kurang garis2 halus manja kat muka ni..

Dulu pipi pau sekarang pipi layut..hehehe

Kedut bawah mata ni paling ketara sekali dengan eyebag nye..tido sekarang pon asyik tak lena jer..eyebag pon makin menjadi2 la seronok keluar bawah mata..

Olay Miracle Duo ni kalau kita pakai kedua-dua products ni secara konsisten In Sha Allah akan nampak perubahan pada muka.. Kenapa dipanggil Miracle Duo? Sebabkan kena guna pairing essence dengan krim siang untuk day dan essence dengan krim malam untuk night.

Ok mari aku explain lagi sekali cara guna dia just tekan kat bahagian penutup and picit serum Olay Regenerist Miracle Boost Youth Pre-Essence pada muka..

Letak kat pipi, dahi & dagu..apply sikit je and ratakan ke seluruh muka..suka bau serum Olay ni, bau dia tak kuat sangat..Paling best dia menyerap cepat ke dalam kulit muka tanpa tunggu lama2..

Kelebihan Olay Regenerist Miracle Boost Youth Pre-Essence ni ialah tidak berminyak, menyerap masuk ke dalam kulit muka..Direka khusus untuk memberikan kelembapan kulit dan dapat membantu mengurangkan kedutan dan garis2 halus serta menghaluskan tekstur kulit..Selepas pakai kulit muka akan jadi lebih cerah dan berseri2..

Lepas dah pakai Olay Regenerist Miracle Boost Youth Pre-Essence boleh terus apply Olay Regenerist Micro-Sculpting Cream..

Seelok-eloknya pakai dua kali sehari dengan Olay Regenerist Micro-Sculpting Night Cream. So satu siang dan satu malam.. Dua dua Micro-Sculpting Cream ni best bila pakai tak melekit dan tak berminyak sangat..

Cara pakai pon sama macam serum, just calit2 kat pipi, dagu, dahi dan leher..leher jangan dilupa sesekali..kang asyik pakai kat muka je leher lupa, leher pulak yang kedut seribu bahasa..hihi

Wajib pakai Olay Miracle Duo ni siang dan malam..

Bila waktu malam sebelum tidur letak Olay Regenerist Micro-Sculpting Night Cream..Night Cream ni akan buat kulit kita jadi lebih muda dan melembapkan kulit muka sepanjang malam, ketika tidur..Dengan kelembapan terjaga, kulit akan kelihatan cerah, berseri dan menawan gitew..

Dengan formula khas korang akan nampak perubahan pada wajah selepas 2 minggu menggunakan Olay Regenerist Micro-Sculpting Night Cream ni..

Cara pakai..ambik sedikit guna hujung jari dan ratakan pada wajah dan leher..sambil ratakan kat muka, gerakan jari tu urut2 la sikit bahagian dagu, pipi dan dahi..Nak dapat result cepat kena guna setiap malam dan korang pasti akan lihat garis2 halus kat muka akan kurang..dalam hati berkata-kata "Eh eh kedut2 kat muka makin kurang la"...perasaan macam mana??!! ofcoz la happykan muka nampak muda dari usia.. =)

Lepas pakai kulit muka beransur lembut, cerah dan berseri..suka ke tak?? mesti la sukaaaaaaa..So siapa yang belum cuba produk Olay Miracle Duo ni masih belum terlambat untuk cuba produk best ni..Jangan risau Olay Miracle Duo ni boleh diguna untuk semua jenis kulit..

**Pandanglah diri anda dari sekarang dan bayangkan 10 tahun akan datang tanpa berbuat apa2 pada kulit muka anda..seram kan seramkan..hahaha apa lagi pergi beli kat pasaraya berdekatan dengan rumah korang cepat..

For more info, website sini ye https://www.everydayme.com.my/olay

piece : kathyjem

5 comments:

Shalimar Yusof said...

betol2 dh masuk 30 ni bru nk tgk kulit..hihihi..tp produk olay memg dipercayai spnjg zamn kan

beat said...

terbaekkk

kathy jem said...

shalimar yusof : kan..memang dari dulu smpi skrang percaya pada Olay.. ^_^

kathy jem said...

beat : harus la terbaik... =)

Unknown said...

mcm tertarik nk cuba..ingt tak harga dia berapa :)