Klik Yer!! Mekasih...

Monday, October 17, 2011

Kuih Sago Melaka KathyJem..!

Yeeszz dapat gak aku buat kuih sago melaka.. Dari bulan puasa ari tu nak buat.. Tak buat2 jugak sampai la ni baru hegeh nak buat.. Di sebabkan Affan demam, dengan aku yang sanggap ni baik aku buat something.. Dah penat dok mengadap tenet baik buat minuman petang.. Affan okey jer aku pon on jer laa..

Nasib die makan Sago Melaka ni.. Kalo die tak makan memang aku tak masak la.. Kan buhsan makan sorang2..



Ni die hasil rupa Kuih Sago Melaka yang aku buat.. Nampak macam menarikkan.. Siap ada hiasan lagi tu.. Over! Rase die laaaaaagii menarik.. Ceh puji diri sendiri nampak.. Harusla kan siapa lagi nak puji diri sendiri kalo bukan diri sendiri nak puji..wakakakakaka.. Statment macam harem!! :p

Ceeramoon sila bagi comment.. Ko rase aku pass tak buat kuih feverat ko ni.. hakhakhak =P

Affan pon cakap sedap okey.. Ceh! Sago Melaka je kot..!

piece : kathyjem

8 comments:

Ayu Firzara said...

woww looks yummy!!! resipi please... =)

POSH76 said...

tingin nak buat gak ni...tak buat2

kathy jem said...

Ayu : nk resipi ker..alaa senang jer.. nnti ayu search dlm google..ekekeke

kathy jem said...

POSH76 : tak susah pon senang,mudah dan pantas..hehe nnti u cube la buat.. ;)

ceera said...

tengok je apa barang, meh la kasik aku rasa.. hahaha

Nur Syazwani Mustafa said...

memanggg menariksss...menyelerakan...nyum3.. ;)

kathy jem said...

Eira : nnti buat potluck aku masak ek..hehe :p

kathy jem said...

Syazwani : yum yum jugak..hehehe