Klik Yer!! Mekasih...

Wednesday, October 26, 2011

Selamat Menyambut Perayaan Deepavali..Amma!

Selamat Meraikan Hari Deepavali kepada semua rakan-rakan beragama Hindu.. Semoga dengan hadirnya Pesta Cahaya ini akan membawa kebahagian dan keceriaan buat anda semua..

Selaras dengan makna Deepavali @ Diwali itu sendiri: kehadiran cahaya kebaikan menewaskan kuasa kejahatan.

Gambar di ambik ketika SYABAS meraikan Perayaan Deepavali 3 tahun lepas.. hehe Gambar ketika muda remaja.. ngeh ngeh

Dan sempena Deepavali ari ni aku masak Mee Goreng Mamak Ye Ga Ye Ga... Bukti makanan yang di masak adalah terlupa.. hahaha Dah abis makan baru teringat lupe nak snap.. Jawapnye Buibui..

piece : kathyjem

4 comments:

Haz Issac said...

so sweet laaa.. hehe macam kena jerkk.. ahaks! ;p -ShahHaziqEP

kathy jem said...

Nasib tak kulit gelap kalo tak sbijik dh mcm orng india..ekekeke :P

Shu Shinju said...

LAWANYA KATHY...BAJU TU MERAH SGT...:)

kathy jem said...

Tq Shu... ;)