Klik Yer!! Mekasih...

Thursday, August 8, 2013

Minuman Marigold Peel Fresh di Hari Raya

Korang nak rase cergas dan segar di hari raya inilah die jus buah sebenar..

MARIGOLD PEEL FRESH..hehehe Aku kalo bukan hari raya pon memang suke minum air ni kalo kat rumah mesti ada buat stock..

Eh awat tibe2 cite pasal MARIGOLD PEEL FRESH ni.. Yerla jus buah ni kan bagus kaya denga sumber vitamin A C&E...


Aku sejak dulu memang suke minum air ni dahlah sedap.. Tahukah anda, minuman jus buah-buahan seperti MARIGOLD PEEL FRESH mengandungi 35% atau lebih jus buah-buahan? Berbanding dengan minuman buah-buahan yang mungkin mempunyai kandungan jus serendah 5% sahaja. Menurut akta makanan 1983 (Akta 281) minuman jus tidak boley menuntut bahawa mereka ialah minuman JUS buah jika mereka tidak mengandungi 35% atau lebih banyak jus buah.. Disebabkan MARIGOLD PEEL FRESH jugak mengandungi kandungan jus tinggi, ia juga melalui proses pempasteuran yang ketat bagi mengekalkan nilai khasiat dan menjaga kesegaran jus buah-buahannya.. Oleh tu minuman tersebut perlu di simpan dalam peti sejuk sepanjang masa bagi mengekalkan kerosakan. Kini aku tahu kenapa rase MARIGOLD PEEL FRESH lebih segar dan sedap.. 

-Untuk maklumat lebih lanjut korang boley tengok di sini MARIGOLD PEEL FRESH

Minuman jus buah seperti MARIGOLD PEEL FRESH dipasteur untuk mengekalkan kesegaran dan kebaikan semula jadinya..

Kalo simpan dalam fridge lagi sedap lagi2 tengah cuaca panas pergghh layan.. hehehe Minuam jus buah-buahan ni bukan jer lazat malah kaya dengan nutrisi untuk seisi keluarga..

Sekarang ni ada perisa baru iaitu Cloudy Apple MARIGOLD PEEL FRESH tanpa gula tambahan.. Perisa ni adalah campuran unik sebab ada beberapa jenis epal yang terbaik iaitu Ralls Genet, Granny Smith dan Golden yang sarat dengan vitamin A dan E serta antioksiden seperti polipenol dan vitamin C..

Lagi satu waktu raya elok minum jus buah ni sebab dalamnye ada antioxidant yang tinggi so eloklah minum jus buah ni nanti nak ke tandas senanglah proses pembuangan toksin dalam badan kite tak gitew! Kata raya makan macam2 mesti susah nak poopoo kann..hehehe

Jenama ni ada 15 pilihan minuman jus buah-buahn.. Ada anggur, oren, manggo, manggis, aloe vera, epal merah, epal hijau, blackcurrant, jambu batu dan lain2..

Tengok Raicah die pon suke minum, sampai pejam mata die rase kesedapan jus buah ni..hehe

Kalo korang tanya aku, aku memang suke campuran epal & aloe vera sebab bile gigit boley rase aloe vera die.. Dap dap dap!!! Tapi korang kena tengok dan teliti label minuman dulu pastikan ia adalah minuman jus buah yang betul..

Haaa apa lagi cubalah rassai kesegaran MARIGOLD PEEL FRESH ni untuk hari raya nanti.. Bagi korang yang tak suke makan sayur eloklah juga tambah nilai kandungan zat sayur dalam badan dengan minum jus buah ni.. Baguskan badan pon bertambah segar, muka ceria di Hari Raya.. =D

Korang jugak boley pergi ke My  Facebook fan page dan like I LOVE MARIGOLD PEEL FRESH dan dapatkan maklumat di situ..

Ceriakan Aidilfitri anda dengan lagu MARIGOLD PEEL FRESH dan hantar E-Kad Raya eksklusif bersama Lisa Surihani dan MARIGOLD PEEL FRESH..

Selamat Hari Raya..!

piece : kathyjem

3 comments:

INNANIE ARIFFIN said...

peel fresh memang sedap. suka apple dan jambu batu dia!

menggoda lah gambar2 akak ni..

sbar2 puasa.. heheeh

Selamat Hari Raya kak!

syiekin said...

Amboi Raicah penuh menikmati jus 2 hihi

kathy jem said...

Innanie Ariffin : kan sedap..kite pon suke sngt apple dan jambu batu.. Selamat Hari Raya Innanie.. =)