Klik Yer!! Mekasih...

Wednesday, January 1, 2014

3 Tahun Kami Berumahtangga..Happy Anniversary...

Alhamdulilaah hari ni 1.1.2014 genap usia perkahwinan kami yang ke 3... Seronok pilih tarikh 1 Januari ni senang nak ingat..hahahah Kalo 30 tahun kawen pon takkan lupenye sebab malam tu new year malam tu jugak ko akan ingat tarikh perkahwinan tu.. =D

Terima kasih Ya Allah untuk perkahwinan kami yang berusia 3 tahun ni.. Macam2 dugaan yang kami tempuhi sepanjang tempoh kami sebagai suami isteri.. Suke, duka, menangis, ketawa, merajuk, takmo kawan, nak kawan, i lup u, u luv me..hehe bahagia, rase nak lempang, nak cium pipi ,mulut, dagu, dahi macam2 kami tempuh.. Hanya Allah jer yang tahu..

Orang cakap 1 hingga 5 tahun ni tempoh mengenal alam rumahtangga.. Kalo takde kekuatan nak hadapi benda ni semua tu yang jadi macam2.. Apa2 pon kite sebagai hambanya sentiasa berdoa agar diberikan kesihantan yang baik, umur panjang dan rezeki yang cukup dan dapat terus melihat anak membesar..

Ya Allah, andai semua itu tak layak bagi kami, Maka cukupkanlah permohonan kami dengan redha-Mu. Jadikanlah kami suami dan istri yang saling mencintai di kala dekat, saling menjaga kehormatan dikala jauh, saling menghibur dikala duka, saling mengingatkan dikala bahagia, saling mendoakan dalam kebaikan dan ketaqwaan serta saling menyempurnakan dalam peribadatan.. Amin..

Terima kaseh Ya Allah atas kurniaan anak yang Kau pinjam kan ini yang sungguh comel ini kepada kami..

InshaAllah tahun 2014 ni akan lebih bermakna dan tercapai apa yang di hajati.. Amin..

piece : kathyjem

18 comments:

butterfly said...

Happy anniversery katty, semoga ikatan perkahwinan kekal hingga ke jannah amin...

Shark Kay said...

tahniah...
semoga terus berkekalan dan bahagia bersama keluarga :)

Chekgu Azrine said...

tahniah!!
alhamdulillah dah 3 tahun
semoga berpanjangan dan til jannah

nuratika aziz said...

Comel ^^

kathy jem said...

butterfly : amin..terima kasih.. =)

kathy jem said...

Shark Kay : hehehe terima kasih.. =)

kathy jem said...

Chekgu Azrine : kan kejap jer dh 3 tahun..mekasih.. ;)

Ayu sukatiakula said...

happy anniversary...moga kekal bahagia selamanya

Rizziela said...

Happy anniversary

Rina Ellisa said...

happy Ani kak!!! =D

kathy jem said...

Ayu sukatiakula : amin..terima kasih.. ;)

kathy jem said...

Rizziela : time kasih dik.. =)

kathy jem said...

Rina Ellisa : terima kaseh dik.. ;)

Fieda Redzuan said...

Happy Anniversary wuwuwuwuwu Semoga kekal hingga ke jannah :) hehe

Ana said...

happy anniversary khaty..
semoga kekal bahagia hingga akhir hayat:)

DHHassan said...

heppi anniversary. Moga kekal hingga ke jannah. Amin

cahaya nur said...

happy anniversary :-)

Nina Zee said...

Happy Anniversary kak :)
kebetulan anniversary saya pun 1/1 jgk & 3RD ANNIVERSARY JGK :)