Klik Yer!! Mekasih...

Tuesday, June 15, 2010

Celcom Ooooo Celcom

Yeahooo!! aku nyer broadband celcom sudah ku hidupkan balik.. Dah berapa bulan bil tertunggak sebab malas nak ngi bayar.. Dok asik pakai WIMAX jer jadi nyer malas nak berbayar la kan.. Alaaa tertunggak pon 2 bulan jer.. kuikuikuikui.. So jangan jadi macam aku dah berbulan baru hegeh2 nak ngi membayor..

Dua ari gak la blog aku ni tak berupdate.. Alasan jer****

Motif letak gambar ni???? hahaha.. Nak tunjuk kat uols sesuai tak aku buat fringe hair macam ni?? Nak buat rambut cam gini balik boley???? sesuai kah??

piece : kathyjem

4 comments:

AM SYA said...

seswai~~

kalo rmbot lurus mcm intan azura~

bler curl mcm lisdawati plak~~ =)




^SyaSyA^

kathy jem said...

AM SYA : celah mana la tu mcm lisdawati ngn intan azura..haha rase nyer celah gigi kots...

'Affan khalifa said...

tak sesuai huny ade fringe...

kathy jem said...

Afan : yekerr...hurrmm ok la takyah buat la..