Klik Yer!! Mekasih...

Friday, June 11, 2010

Stroller Quinny untuk anak-anak anda

Ni ha kakak aku pesan suruh belikan stroller.. Kat Sarawak mana ada benda alah ni.. Apa lagik aku jadi mangsa la untuk mencari stroller ni kat Midvalley ngan One Utama.. Kalo kat OU mahal sikit rm2700... Kat Midvalley cume rm2300 Giler jauh beza..!

Mahal gak stroller ni kan aku ingat dalam rm400 ker @ rm1000 lebih paling busuk2.. Upernye ade lagi mahal sampai beribu raban.. Yerla orang belum ade anak kan mana nak tau benda2 alah ni.. Kalo la aku ade anak idak lerr nak beli stroller sampai ribu raban.. Pembaziran nama nye..haha

Masa barang baru sampai abang kedai tu tunjukkan kat aku cara2 nak memasang nyer.. Aku iyekan jer la buat2 paham padahal tak paham..hahaha malas aku nak pikir sangat kang yang nak memasang nyer abang ipar aku..

Mai tengok cara2 nak pasangkan stroller ni.. Mane la tau sape2 yang ade baby tu tengah nak mencari stroller kan ha boley beli kat Marmours Midvalley ni.. Ade jual harga yang berpatutan..

Siap die tunjuk cara pemasangan lagik..

Dah tanggal isi badan Stroller ni..

First step

Pasangkan roda kiri kanan dan roda kecik

Dah siap pasang roda..

2 step pastikan kedudukan lubang die betol.. Kalo tak kerusi tu tak boley masuk dengan betul sebab kedudukan lubang tak sama..

3 step letakkan kerusi tu di atas lubang yang disediakan..

Tadaa dah siap Quinny Stroller.. Kecik pon kecik senang nak mengangkut nak simpan dalam kereta tak banyak pakai space.. Selamat membeli. =D

piece : kathyjem

4 comments:

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

pehhhhh kalau akak pun rasanya idak ler sanggup nak beli yang dah mencecah ke 2K tue..huhuhu bazir jerk..heheheh tapi klu berkemampuan apa salahnya....cute jerk stroller tue..

A.I said...

umang aiii!! mahal nk mampos. ekekekeke..aku belikan utk anak aku dulu yg RM200 je. tu pon boleh pakai smp 4 org sekali. (giler kudukut tol aku). tp, dah barang tu ok lagi, harus aku turunkan kat anak2 aku yg lain.

rezeki memasing (^_^)

lily lotus said...

gulppp to the price :D

la vida butik spa said...

aku suka stroller ni hihih bila lah nak ada anak yer..