Klik Yer!! Mekasih...

Tuesday, June 8, 2010

Muka Tua Ku Yang Hudoh

Kadang2 terbayang la jugak macam mane la ruper aku dah tua nantikan.. Boley.. Tibe2 teringat zaman tua kan.. Biaser la bila umur meningkat tua ni mesti muke muda remaja tak akan kekal dan akan melalui zaman kedut.. huhuhu

Cube korang bayangkan muka aku dah tua nanti macam ner...










Bayangkan...... Sila bayangkan yerr......... eeee boley ker bayang muka tua aku ni.. tak boley tak boley..












Nak tengok macam mane???? straight to the point jer la

Haa Macam Ni La Upernyer.....!!!


eeeeuuu huduh huduh.. Tapi still miut kan..haha nak jugak puji diri sendiri..

Nak tengok muke opah aku tak.. eh opah aku lak..! muka tua aku bile jadi opah nanti..























































TaaaaaDaaaaaaaaaaa!!! Sila gelak sampai pecah perut.. Aku tengok pon macam eeeeeeee opah betol ni..haha

Opah berumur 46... Yerla umur aku kan skang 26 so 20 tahun lagik jadi macam ni laaa

Ni nama opah kedut ala ala tak keluar..


Muka tua Afan.................

Muka Afan di kala masa tua... wakakakakakaka (gelak guling2) Muka dah tua tiba2 jadik panjang tak hingat tu...

So sape2 nak tengok muka zaman tua korang boley la pegi kat website ni IN 20 YEARS.COM
Ni pon aku ambik dalam blog purplelicious.. hehe

Pasti korang gelak guling2 tengok muka sendiri waktu tua nanti.. SELAMAT MENCUBA!!!

piece : kathyjem

6 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

hehehehehe ok lagi tue kathy still mantap...bergetah..memang scary kan tengok muka sendiri bila dah tua nanti..heheheheh

lily lotus said...

eh..u still nampak vogue apa..nenek vogue namanya :D

maklongon9shoppe said...

Affan dah tue nanti mesti muka macam arwah atok. maintain hensem, dengan rambut putih tercacak cacak.

Ceera said...

manje, ko dah baik2 ke ngan afan?

Wawa_Nadwa said...

tetap cantek..
=)

kathy jem said...

Eira : Just kawan jer