Klik Yer!! Mekasih...

Friday, March 4, 2011

Baju Polka Dot Merah dan Hitam

Awatlah skang ni berkenan ngan baju polka dot.. Pantang nampak baju berbolat-bolat mesti nak beli.. Masa lunch tadi sempat rembat satu baju ni kat KL Sentral.. Tengok ofismata rembat satu baju aku pon nak jugak la rembat... =D
Murah uolsss rm19.90 ajer.. Kalo nak macam ni pegi cepat beli karang abis lak.. Tapi uolsss yang aku ambik ni tinggal satu ajer last.. hohohoho...

Dalam berbaju kurung purple.. Di Luar Merah & hitam itu Murah dan Bergaya..ekekeke

piece : kathyjem

13 comments:

~ alyn @k@ Norazlin Sharuddin said...

akak bleh jd model la..sweet sgt :)

kathy jem said...

tk leh la akak pendek..hehe..klo x dh lama akak jd model..

Nurul Aima Hj Kaim said...

i love

kathy jem said...

me toooooooooo...hehe

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

la dalam tue baju kurung ka???

Ayu Firzara said...

sukaaaaa polkadots! muah muah. tapi malasnye nak pergi sana...hiks.

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

ehsss..de reben kat situu!! cantik sangattt!! akak pakai apapun cantik masalahnyaa ni..hehehe!! polka dottt ni mmg menarik kan..nak2 kalo yang kalerpul..saya pun minat kak!!

Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

kathy jem said...

Purpelicious : A'ah dlm baju krung..ari jummat kan..hehe

kathy jem said...

Ayu...cube ayu pakai baju polkadot mesti comel..nnnti leh entry dlm blog..hehe

kathy jem said...

Weiyda : cantekkan ada reben merah kat situ..akak berkenan baju tu pon sebab ada reben merah dan murah..hehe

fyna said...

cntik! asal tak beli kt i satu? eheh lawa la sygggggggg

kathy jem said...

fyna nk ke...np xckp ngn i..klo tak bley i belikan..hehe =P

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

a'ah larr kak!!sies comey...akak plak yg pakai..jadi double comey!!hehee..


Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog