Klik Yer!! Mekasih...

Sunday, July 31, 2011

Lunch Terakhir Bersama Suami Di Restoran D'Cengkih

Hari ini adalah hari terakhir aku ngan Affan lunch bersama.. Besok dah start puasa.. Dan besok jugak adalah hari pertama aku berpuasa bersama suami.. Tak sangka dapat jugak aku ngan Affan berpuasa sebagai suami isteri...

Okey disebabkan puasa besok aku belasah nasi.. Okey N.A.S.I..!

Kami makan Nasi Ambang.. Kalo nak ikutkan ada mee, tapi mee yer sudah abis.. So die serve nasi dan lauk sajer.. Itu pon dah buat aku kenyang sampai besok... Takyah sahur..ekekeke

Ko jangan main2 kat Restorant D'Cengkih ni siap ada live band gitew... Sebelum tu ada sorang artis dari program Mentor tengah menyanyi.. Siapa tah nama artis tu aku lupe.. Setahu aku artis tu hos untuk program REMAJA tv3..

Aku makan tak abis... Nasib tang Affan besar leh sumbat aku punyer nasi... =P

Ingat nak oder dessert tapi dah tak larat.. Kenyang giler kot... Kang oder, membazir lak.. Terus tak jadi.. Pas makan balik terus.. Kami ke jalan TAR ambik langsir... Tak sabar nak pasang langsir raya.. ;D

Okey sebelum mengakhir entry makan aku ni, aku nak mengucapkan
SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN &
SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA BERSAMA ORANG TERSAYANG...


piece : kathyjem

6 comments:

Chekgu Azrine said...

selamat berpuasa Kathyjem

sha a.s said...

salam ramadhan 1432H kath.....jgn curik² mkn...muahahha

p/s : 2nd time i berpuase ngan Cik Suami tahun ni...u br 1st time kn? mesti teruje lebih ni...ehehe...tp ape pun, bpuasa dgn suami adelah terbaik!

Nurhidayah Shamsury said...

slmt berpose kak..

kathy jem said...

Chekgu Azrine : slmt berpuasa jugak.. =D

kathy jem said...

Sha : a'ah first time berpuasa bersama hubby..hepi sngt..tak sabar nak berbuka..hehe

Sha..slmt berpuasa.. ;)

kathy jem said...

Nurhidayah : Selamat Berpuasa Lalink.. :)