Klik Yer!! Mekasih...

Wednesday, December 25, 2013

Bil Bil Bil

Bil bil bil...setiap hari menghadap bil...duit keluar je macam air...hmmmm....

Yerlah dengan semua barang pon dah naik, minyak naik bil elektrik la susu gula..Arghh pening2 semua benda pon nak naik.. apa jadi dengan kita yang gaji ala ala manja je..Lagi2 kite yang hidup di kawasan bandar ni lagi la terasa sangat2..Nak beli apa fikir 10 kali... itu baru beli barang dapur..susu anak etc...kalau nak holiday??lagi laa kena plan betul betul...takut lari budget nanti.. masak bubur je setiap hari..hahahaha 

But the best part is...ada jalan penyelesaiannya..dengan MAYBANK :) 

Korang tau kan Maybank memang banyak kegunaan dia... Termasuklah dalam membantu masalah kehidupan kita..yela semua nak pakai duit...apa lagi kan...jadi Maybank sekarang tengah promosikan satu contest untuk kita semua yang mana kita berpeluang untuk #LiveLifeAmplified.. gitu...hehebuatlah apa korang nak.. nak shopping? nak holiday? nak makan? semua boleh..ok let me explain.. :)

Apa tu #LiveLifeAmplified? Apa yang dia boleh buat?

Korang boleh tengok page Maybank and click#LiveLifeAmplified for more info..
#LiveLifeAmplified adalah satu kehidupan tanpa sempadan dan tanpa terma dan syarat yeay! best kan? apa korang nak korang boleh dapat..hehe.. tak perlu risau nak kumpul kuponke reward ke ape benda..sebab benda ni takde ke mengena kupon atau tak perlu simpan resit bagai.. Korang tak payah kisah sangat pasal apa2 pembelian just belanja jer.. Bestkan macam tu.. Enjoy kehidupan kita and get more out of it!!! =) 

Termasuk dari segi percutian, hiburan, shopping, bayar bill, isi minyak kereta,beli barang dapur... Wow indah kalo hidup macam tu..hehehe

Maybank ada buat satu game dan peraduan untuk menjemput para pengguna Maybank or bukan pengguna Maybank boley join hanya mendaftar Maybank 2 Cards dan memenangi dan bermain cabaran #LiveLifeAmplified..


Nampak macam2 faedah yang kite dapat.. Isi minyakkereta, bayar phone bill tengok wayang pon dapat faedah..Untunguntung!!! 

Pada pemegang Kad Maybank 2 American Express® Card ("Kad") berhak menikmati 5% Pulangan Tunai hujung minggu ("Pulangan Tunai") tertakluk kepada syarat-syarat berikut: 

*Pulangan Tunai diberi berdasarkan perbelanjaan runcit Pemegang Maybank 2 American Express Card pada hari Sabtu dan Ahad sahaja di Malaysia atau mana-mana sahaja di dunia. 

Pulangan Tunai adalah dihadkan kepada maksimum RM50 sebulan untuk setiap Pemegang Utama dan sehingga RM600 setahun. 

Korang boley rujuk dan pilih tawaran ini diwww.maybank.com.my atau americanexpress.com.my

Ini adalah pilihan terbaik untuk join #LiveLifeAmplified dandaftar untuk memenangi hadiah mingguan bernilai sebanyak RM100 atau hadiah utama bernilai RM10,000! Wohoo banyak tu.. 

Ni terma dan syaratnya :
*Peraduan bermula pada 1 November  sehingga 31 Disember 2013 
*Terbuka kepada semua penduduk Malaysia yang berumur 21tahun ke atas.

*Sila baca terma dan
 dengan teliti. Dengan mengakses "Peraduan" ini menunjukkan persetujuan anda serta memahami "Terma dan Syarat".
Untuk pemenang "Peserta" perlu mendapat mata paling banyak. Hanya Ahli Kad Maybank 2 Cards layak memenangi Hadiah Utama. Peserta yang tidak ada Ahli Kad Maybank 2 Cards perlu bersedia dihubungi oleh seorang wakil Maybank semasa hari berkerja untuk memohon Maybank 2 Cards..
"Peserta" perlu menulis apa yang akan membantu dalam #LiveLifeAmplified dan juga memberitahu rakan-rakan melalui aplikasi Facebook untuk mengambil bahagian "Peraduan" ini.

Nak tahu hadiah apa?? Jeng jeng jengg ni die!!!
- 5 x Hadiah Utama (mata tertinggi yang diperoleh sepanjang tempoh"Peraduan")
RM10, 000 
- 40 x Hadiah Mingguan (5 peserta dengan markah tertinggi setiap minggu)
RM100 PETRONAS Hadiah Kad
Menarikkan hadiah die.. Korang kena join ok sebab takde rugi apa pon dapat faedah lagi.. =)

piece : kathyjem

1 comment:

Cekgu Norazimah said...

mcm best jer, good sharing ;)